انتشار آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12 و برخی دیگر


انتشار آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 12 و برخی دیگر

شیائومی آخرین نسخه MIUI را در دسامبر سال گذشته معرفی کرد و بلافاصله پس از آن بیلد پایداری از بروزرسانی را برای پرچمداران سری 12S شیائومی منتشر کرد. اکنون، این برند در حال عرضه MIUI 14 پایدار برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند، از جمله Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro، Redmi K50 Series و Xiaomi 11 است. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

همانطور که توسط کاربران در چین گزارش شده است، شیائومی به روز رسانی MIUI 14 را برای Xiaomi CIVI 1S، Xiaomi 11 Youth Edition، Xiaomi 11 Youth Vitality Edition، Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro، Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition 51، Xiaomi منتشر می کند. Pro، Redmi K50 Ultra و Redmi K50G.

همانطور که در Changelog آمده است، این به روز رسانی تمام ویژگی های جدیدی را که شیائومی در MIUI 14 بسته بندی کرده است را به همراه دارد. این شامل موتور فوتون جدید است که بر روی هسته اصلی اندروید کار می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های خود را ساده کرده و سرعت بارگذاری را بهبود بخشند. همچنین یک رابط کاربری اصلاح‌شده، آیکون‌های بزرگ و بهبودهای جدید حریم خصوصی وجود دارد.

گزارش شده است که نرم افزار جدید در چند دسته در حال انتشار است و هر دسته تعداد محدودی کاربر دارد. علاوه بر این، شیائومی نیز انتشار نسخه توسعه‌دهنده MIUI 14 را برای MIX Fold آغاز کرده است. این تاشو در حال حاضر با اندروید 13 تطبیق داده می‌شود و پس از تکمیل سازگاری، به‌روزرسانی پایدار دریافت می‌کند.

توجه داشته باشید که شیائومی هنوز MIUI 14 را در بازار جهانی معرفی نکرده است. در حال حاضر هیچ خبری از ورود بین المللی این نرم افزار وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم انتظار عرضه در سه ماهه اول سال جاری را داشته باشیم. انتظار داریم شیائومی بزودی برای مدل های بیشتری آپدیت را منتشر کند و شامل مناطق بیشتری از جمله هندوستان شود.

منبع

چقدر از این مطلب خوشتان آمد ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید