اندروید 13 برای گوشی Galaxy A04 منتشر شد


سامسونگ آپدیت اندروید 13 را برای گلکسی A04 منتشر کرد. این گوشی ارزان قیمت One UI Core 5.0 را به همراه نسخه جدید اندروید دریافت می کند

سامسونگ آپدیت اندروید 13 را برای گلکسی A04 منتشر کرد. این گوشی ارزان قیمت One UI Core 5.0 را به همراه نسخه جدید اندروید دریافت می کند. این به‌روزرسانی قبلاً برای گلکسی A04s و گلکسی A04e، دو مدل دیگر در خط ابتدایی این شرکت در سال گذشته منتشر شده است.

فرادرس

از زمان نگارش این مقاله، به‌روزرسانی One UI Core 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A04 در آسیا منتشر می‌شود. به طور دقیق، به روز رسانی برای کاربران قزاقستان در دسترس است. نسخه جدید سیستم عامل گوشی A045FXXU1BWB1 است. سامسونگ باید در روزهای آینده عرضه را به بازارهای بیشتری گسترش دهد. این گوشی مقرون به صرفه در ایالات متحده فروخته نشد، اما به آفریقا، اروپا و چند منطقه دیگر رسید.

همراه با اندروید 13 و One UI Core 5.0، گلکسی A04 همچنین پچ امنیتی اندروید دسامبر 2022 را دریافت می کند. با توجه به اینکه وصله فوریه 2023 نیز حدود دو هفته است که عرضه شده است، این یک SMR (نسخه نگهداری امنیتی) نسبتاً قدیمی است.

گلکسی A04s در دسامبر سال گذشته به‌روزرسانی اندروید 13 را با SMR نوامبر 2022 دریافت کرد. اخیراً پچ فوریه را نیز دریافت کرده است. از طرف دیگر گلکسی A04e چند هفته پیش پچ ژانویه را با اندروید 13 دریافت کرد.

ممکن است گلکسی A04 وصله امنیتی اخیر دریافت نکرده باشد، اما چیزهای زیادی وجود دارد که در اینجا باید در مورد آنها هیجان زده باشیم. این اولین آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید برای گوشی است که با اندروید 12 راه اندازی شد. این یک تجدید بصری جزئی و مجموعه ای از ویژگی ها و پیشرفت های جدید را به ارمغان می آورد.

سامسونگ انیمیشن های سیستمی را روان تر کرده است تا تجربه ناوبری روان تر را فراهم کند. همچنین در حال دریافت سفارشی‌سازی‌های صفحه قفل جدید هستید که به شما امکان می‌دهد ظاهری منحصر به فرد به تلفن خود ببخشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به تغییرات رسمی اینجا مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی A04، گلکسی A04e و گلکسی A04s را در نیمه دوم سال گذشته عرضه کرد. هر سه مدل با اندروید 12 عرضه شدند. اندروید 13 اولین ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید برای آنهاست. آن‌ها همچنین اندروید 14 را دریافت خواهند کرد. با این حال، One UI 5.1 سامسونگ که اخیراً در ده‌ها دستگاه گلکسی عرضه شده است، به سه‌گانه‌ی اقتصادی نخواهد رسید. نسخه جدید One UI برای پرچمداران و میان رده های برتر در نظر گرفته شده است. با این وجود، اگر از گلکسی A04 استفاده می‌کنید، آخرین به‌روزرسانی برای گوشی شما حاوی هزاران چیز است. برای بررسی دستی به‌روزرسانی‌ها، به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید