تبلت Xiaomi Pad 6 Max در راه است


شیائومی در ابتدای ژوئن سال جاری از جدیدترین تبلت خود یعنی شیائومی پد 6 در هند رونمایی کرد و به محض عرضه این دستگاه برای فروش، سریع‌ترین تبلت سال 2023 در آمازون شد.

اگرچه در چین این شرکت دستگاه را همراه با مدل پرو روانه بازار کرده، اما بازار هند تنها شاهد عرضه شیائومی پد 6 بود. پس از لذت بردن از موفقیت شیائومی پد 6 در هند، اکنون به نظر می رسد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل دیگری از سری شیائومی پد 6 است.

Tech Outlook شیائومی پد 6 مکس را در وب سایت گواهی 3C چین با شماره مدل 2307BPDCC مشاهده کرده است. پلتفرم صدور گواهی نشان داد که دستگاه آینده با یک شارژر 67 واتی Max وارد بازار خواهد شد.

جدا از این، اطلاعات زیادی در مورد شیائومی پد 6 مکس فاش نشده است. قبلاً صفحه کلید دستگاه در وب سایت گواهی بلوتوث SIG نیز مشاهده شده بود. از آنجایی که این دستگاه در وب سایت های مختلفی مشغول رویت شدند است، انتظار می رود شیائومی بتواند تا ماه جولای یا آگوست از این دستگاه رونمایی کند. تاکنون جزئیات مربوط به شیائومی پد 6 مکس در دست بررسی است، اما شاید در روزهای آینده، به‌روزرسانی‌های بیشتری در مورد دستگاه آینده بدانیم.

انتظار می‌رود که شیائومی پد 6 مکس بتواند با برخی ارتقاء و بهبود در مقایسه با سایر مدل‌های این سری وارد بازار شود. در اخباری مرتبط پیش بینی شده شیائومی در ماه آگوست یک رویداد بزرگ در چین برگزار کند. گزارش ها نشان می دهد که چندین محصول مانند شیائومی پد 6 مکس، ردمی پد 2، ردمی K60 اولترا و شیائومی میکس فولد 3 را معرفی خواهد کرد. تمام دستگاه های دیگر، به جز گوشی تاشو، گواهی 3C چین را دریافت کرده اند.

امروز، MIX Fold 3 نیز در پایگاه داده 3C ظاهر شد و قابلیت‌های شارژ سریع آن را فاش کرد. شیائومی MIX Fold 3 با شماره مدل 2308CPXD0C در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C رویت شده است. لیست 3C نشان می دهد که دستگاه ممکن است با یک شارژر MDY-12-EF عرضه شود که حداکثر سرعت شارژ 67 وات را پشتیبانی می کند. گزارش های پیرامون این دستگاه ادعا کرده اند که این اولین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. شایعه شده است که شارژ بی سیم 50 واتی ارائه می دهد.

شیائومی MIX Fold 3 در بازار چین با گوشی‌هایی مانند Honor Magic (که امروز عرضه می‌شود)، Vivo X Fold 2، اوپو Find N3 و سامسونگ Galaxy Z Flip 5 تاشو رقابت خواهد کرد. انتظار می رود MIX Fold 3 مانند برخی از رقبای خود از نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس 3.36 گیگاهرتز استفاده کند.

همچنین انتظار داریم که MIX Fold 3 به عنوان اولین تلفن تاشو این شرکت مجهز به دوربین زوم پریسکوپ وارد بازار شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌ای برای عرضه آن در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر. در اخباری مرتبط شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، شیائومی، دستگاه تاشو Mix Fold 3 خود را در ماه آگوست عرضه خواهد کرد و برخی از مشخصات کلیدی آن قبلاً فاش شده است.

تصویر شماتیک تاشوی آینده به همراه تعدادی از مشخصات مورد انتظار آن اکنون در پلتفرم توییتر به اشتراک گذاشته شده است. گزارش‌های قبلی اشاره کرده بودند که دستگاه تاشو Mix Fold 3 شیائومی با یک دوربین چهارگانه توسعه یافته توسط لایکا در عقب عرضه می‌شود و اکنون، تصویر شماتیکی که توسط افشاگر آنلاین به اشتراک گذاشته شده، این موضوع را تایید می کند. ما همچنین می‌توانیم فلاش LED تک رنگ و دو رنگ را در داخل ماژول دوربین پیدا کنیم، همانطور که روی Mix Fold 2 قرار گرفته است. در قسمت عقب، به سمت پایین، لوگو شیائومی نیز قابل مشاهده است.

با آمدن به صفحه نمایش روی جلد، این تصویر شماتیک نمایشگری را به تصویر می‌کشد که دارای حاشیه‌های بسیار نازکی در چهار طرف آن بوده و یک دوربین سلفی با حفره دوربین در وسط است. برای کسانی که نمی دانستند، انتظار می‌رود که Mix Fold 3 بر خلاف مدل‌های قبلی از یک دوربین زیر نمایشگر نیز بر روی صفحه‌نمایش داخلی خود استفاده کند. ادعا می شود که دستگاه آینده دارای لولای ناچ نیز خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید