دستبند تناسب اندام هوآوی Watch Fit SE بزودی معرفی می شود


شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، هواوی قصد دارد یک دستگاه ساعت هوشمند جدید را در سری Watch Fit خود معرفی کند و دستگاه آینده اکنون توسط مرجع صدور گواهی TDRA امارات تایید شده است.

ساعت هوشمند آینده هواوی، Watch Fit SE با شماره مدل STA-B39 در پلتفرم گواهی TDRA رویت شده و گواهی را با شماره ثبت تجهیزات، ER22344/23 دریافت کرده است. گواهی TDRA آن تا 13 جولای 2026 معتبر خواهد بود.

گزارش های قبلی همچنین اشاره کرده اند که این دستگاه توسط مرجع صدور گواهی SIRIM مالزی نیز تایید شده است. تا به امروز، هواوی در سری Watch Fit خود تنها چهار دستگاه ساعت هوشمند را معرفی کرده است: Watch Fit، Watch Fit 2، Watch Fit Elegant و Watch Fit Mini. این برند همچنین یک نسخه جدیدتر از Watch Fit را نیز معرفی کرده است، Watch Fit New. دستگاه Watch Fit SE (نسخه ویژه) به عنوان پنجمین ساعت هوشمند این سری وارد بازار خواهد شد.

هنوز هیچ چیز زیادی در مورد ساعت هوشمند آینده از جمله تاریخ عرضه آن مشخص نیست، اما دو گواهی که دستگاه دریافت کرده نشان می دهد رونمایی آن نزدیک است. انتظار می رود که Watch Fit SE با چند ویژگی جدید در همان زمان عرضه شود که احتمالاً دارای قیمت مناسب است.

Watch Fit New هوآوی دارای صفحه نمایش AMOLED با سایز صفحه نمایش 1.64 اینچ و وضوح صفحه نمایش 456 در 280 پیکسل خواهد بود. ابعاد این ساعت هوشمند 46 در 30 در 10.7 میلی متر بوده و وزن آن بدون احتساب بند تنها 21 گرم است. چهار رنگ بند نیز ارائه می شود، قرمز پوملو، آبی جزیره ای، صورتی ساکورا و مشکی گرافیت.

با توجه به گزینه های اتصال روی دستگاه، ساعت هوشمند از اتصال GPS و بلوتوث پشتیبانی می کند. همچنین با هر دو سیستم عامل اندروید (6.0 و بالاتر) و iOS (9.0 و بالاتر) نیز سازگار است. یک سنسور IMU شش محوره و یک سنسور ضربان قلب نیز بخشی از دستگاه است.

در نهایت به عمر باتری آن، حداکثر عمر باتری 10 روز بر روی دستگاه ارائه شده است. ممکن بوده بسته به نوع استفاده متفاوت باشد و با استفاده زیاد به حدود 7 روز کاهش می یابد و در حالت GPS، عمر باتری به 12 ساعت کاهش می یابد. ساعت هوشمند را می توان با استفاده از انگشتانه شارژ مغناطیسی شارژ کرد. در اخباری مرتبط هوآوی Nova Y71 اخیراً در سطح جهانی عرضه شده است. در حال حاضر، وارد آفریقای جنوبی با قیمت 4999 ZAR (266 دلار) شده است. این گوشی اکنون در وب سایت رسمی جهانی هواوی فهرست شده است.

پیشتر اطلاع داده شده بود که Nova Y71 در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شده است. هواوی نوا وای 71 جدید دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی TFT LCD با وضوح +HD است و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

این دستگاه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است. از نظر ویژگی های دوربین، این گوشی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی هم از نوع 8 مگاپیکسلی محسوب می شود.

یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند. بر اساس گزارش ها، عمر باتری این گوشی قادر است حدود نیم هفته دوام بیاورد. علاوه بر این، توسط فناوری شارژ سریع سوپرشارژ 22.5 واتی پشتیبانی می شود. این دستگاه همچنین دارای نرم افزار هوآوی EMUI 12 است.

اگرچه هوآوی در صفحه محصول خود به پردازنده گوشی اشاره نکرده، اما گزارش های قبلی حاکی از آن است که این گوشی با چیپست Kirin 710A 4G همراه است. هوآوی Nova Y71 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. لازم به ذکر بوده که هواوی Nova Y71 مانند سایر گوشی های هواوی فاقد خدمات گوگل است.

منبع

به این پست امتیاز بدید