تبلیغات متنی، تصویری یا ویدئویی؟


امروزه تلگرام بیش از هر زمان دیگری مورد توجه افراد قرار گرفته است. به همین دلیل تبلیغات کسب و کارها در آن بسیار پر بازده بوده و برای این منظور گزینه مفیدی به نظر می‌آید. اما چه نوع تبلیغاتی؟ تبلیغات در تلگرام به انواع مختلفی مانند تصویری، ویدئویی و متنی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این روش‌ها ‌مزایایی داشته و موارد کاربرد متفاوتی دارند. اما ممکن است بسیاری از کاربران با این روش‌های تبلیغاتی خیلی آشنا نباشند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا راجع به انواع روش‌های تبلیغاتی در تلگرام صحبت کرده و تفاوت هر کدام را بازگو کنیم. بدین ترتیب می‌تواند نتیجه خیلی بهتری از تبلیغ و هزینه‌‌ای که برای آن پرداخت کرده‌اید، بگیرید.

آشنایی با تبلیغات متنی در تلگرام

تبلیغات متنی جزو یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین تبلیغات در تلگرام محسوب می‌شود. تبلیغات متنی در واقع زیر شاخه تبلیغات کلیکی هستند. محتواهای متنی جهت تبلیغ بین پست‌های مختلف در تلگرام یا انتهای پست‌ها ‌بارگذاری می‌شوند. کاربر با زدن روی متن مورد نظر به کانال دیگری هدایت شده و در صورت تمایل عضو آن کانال می‌شود. تبلیغات متنی کمک می‌کنند تا هم بازدید کانال شما بالا رفته و هم در صورت داشتن محتوای جذاب به کانال عضو جدید اضافه شود.

هر چند تبلیغات متنی مزایای بیشماری دارد اما باید توجه داشته باشید که در مقابل تبلیغات بصری ممکن است جذابیت کمتری داشته باشد. زیرا استفاده از طرح‌ها ‌و رنگ‌های مختلف در بنرهای تبلیغاتی بصری، توجه مخاطبان را بیشتر جلب می‌کنند. بنابراین در تبلیغات متنی باید توجه داشته باشید که از متن بسیار جذابی استفاده کنید. برای مثال اگر قصد تبلیغ محصول خاصی را دارید، از بهترین و متمایزترین ویژگی آن محصول حرف بزنید.

تبلیغات متنی چه مزایایی دارد؟

اولین ویژگی مثبت تبلیغات متنی هزینه کم آن‌ها ‌نسبت به سایر روش‌ها ‌است. به همین دلیل شما می‌توانید چندین و چند مرتبه از این روش برای جذب مخاطبان استفاده نمایید. البته همانطور که گفتیم نوشتن یک متن جذاب و پیاده کردن یک ایده نو در این نوع تبلیغ حرف اول را می‌زند. بنابراین اگر ایده خاصی برای تبلیغات ندارید و یا نمی‌دانید چگونه یک متن زیبا و جذاب برای تبلیغ کسب وکار خود آماده کنید، بهتر است به موسسه‌های تبلیغاتی اعتماد کنید. موسسه تبلیغاتی کارینو یکی از بهترین موسسه‌ها ‌در زمینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. این موسسه انواع مختلف تبلیغات را با توجه به هدف کسب و کار طراحی و پیاده‌سازی می‌کند.

آشنایی با تبلیغات بصری در تلگرام

تبلیغات بصری در تلگرام به دو دسته تبلیغ تصویری و ویدئویی تقسیم می‌شوند. در تبلیغات بصری از انواع انیمیشن‌ها، موشن گرافی، تیزرهای تبلیغاتی و… استفاده می‌شود. این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات متنی جذاب تر بوده و امکان ارائه انواع ایده‌های خلاقانه برای ارائه آن‌ها ‌وجود دارد. به طور کلی هر چند هزینه این تبلیغ نسبت به تبلیغات متنی بالاتر است اما امکان پیاده‌سازی ایده‌های مختلفی در آن وجود دارد. به همین دلیل بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

مزایای تبلیغات بصری

در تبلیغات بصری به راحتی می‌توان فیلم یا عکس از محصول و خدمات کسب و کار مورد نظر ارائه کرد. بدین ترتیب می‌توان حس کنجکاوی مخاطب را تحریک نموده و مخاطب را از این طریق عضو کانال کرد. رونمایی از خدمات و کالا و هم چنین افزایش تعداد مشتریان و اعضای کانال از جمله اهدافی است که در این روش دنبال می‌شود. اما برای طراحی این نوع تبلیغ هم نیاز به رعایت اصول و نکاتی دارید که دانستن آن‌ها ‌بسیار مهم است. در ادامه به این نکات مهم برای داشتن تبلیغات تلگرام با بازدهی بالا اشاره خواهیم کرد.

نکات مهمی که قبل از تبلیغات باید بدانید

هر چند نوع تبلیغ انتخاب شده برای معرفی خدمات یا کالاها بسیار مهم است. اما نباید نکات کلی راجع به اجرای تبلیغات را فراموش کرد. اما چه نکات مهمی در این باره وجود دارند؟ شما تا چه حد با این نکات مهم آشنا هستید؟ در ادامه مهم ترین نکاتی که قبل از تبلیغات در تلگرام باید بدانید را شرح خواهیم داد.

راهنمای انتخاب نوع تبلیغات در تلگرام: تبلیغات متنی، تصویری یا ویدئویی؟

مخاطب هدف شما کیست؟

هر چند تبلیغات در تلگرام بسیار پربازده است؛ اما نباید فراموش کنید که مخاطب هدف باید درست انتخاب شود. در گام اول باید کانال‌ها ‌یا گروه‌های مناسبی را انتخاب کنید که مخاطبان آن‌ها ‌با مخاطبان شما وجه اشتراکی داشته باشند. در این حالت می‌توان امیدوار بود که با یک تبلیغ مناسب، نتیجه مطلوبی بگیرید. در غیر این صورت حتی اگر تبلیغ شما بازدید زیادی داشته باشد، مخاطبان خیلی زیادی را جذب نخواهید کرد. اما چگونه می‌توان طیف وسیعی از کانال‌های تلگرامی را بررسی کرد و بهترین کانال‌ها ‌برای تبلیغات را یافت؟ مجموعه کارینو یکی از آژانس‌های تبلیغاتی مشهور است که به کسب و کارها برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند. کارینو کسب و کار شما را به مخاطبان هدف معرفی کرده و از طریق تبلیغات اصولی باعث رشد کانال تلگرام شما خواهد شد.

از بسترهای مطمئن برای تبلیغ استفاده کنید

بسیاری از کانال‌های تلگرامی دارای اعضای فیک هستند. به همین دلیل بعد از تبلیغ نتیجه خوبی نخواهید گرفت. اما ممکن است متوجه علت این اتفاق نشوید. برای شناخت و استفاده از بستر مناسب جهت تبلیغ، بهتر است به مجموعه‌هایی اعتماد کنید که تجربه کافی در این زمینه دارند. مجموعه کارینو یکی از بهترین انتخاب‌ها ‌در این زمینه است. این آژانس تبلیغاتی با ارائه بستری مناسب جهت تبلیغ، کسب و کار شما را به مخاطبان واقعی معرفی می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید هزینه‌‌ای معقول را برای تبلیغی پر بازده صرف کنید.

به تعرفه تبلیغات توجه داشته باشید

تبلیغات هر کدام با توجه به شرایطی که دارند، هزینه‌های متفاوتی در پی خواهند داشت. نوع تبلیغ ارائه شده، تعداد ویوهای هر تبلیغ، تخصصی بودن کسب و کار شما و موضوع تبلیغ از جمله عوامل تاثیرگذار روی قیمت نهایی تبلیغ هستند. آژانس تبلیغاتی کارینو بهترین تعرفه تبلیغات را با بیشترین بازده برای تمامی انواع کسب و کارها در خدمت مشتریان خود قرار می‌دهد. با اعتماد به این مجموعه می‌توانید کسب و کار خود را به مخاطبان بسیار زیادی آن هم با هزینه‌‌ای بسیار معقول معرفی کنید. بدین ترتیب کسب و کار شما در هر مرحله‌‌ای از رشد، به شکل گسترده معرفی خواهد شد.

بسیاری از افراد با این باور که هر چه برای تبلیغ بیشتر هزینه کنند نتیجه بهتری می‌گیرند، اقدام به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی می‌کنند. این در حالیست که هزینه تبلیغات معیار خوبی برای سنجش کیفیت آن نیست. در واقع شما باید به دنبال یک تبلیغات با هزینه معقول باشید که بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید.

بهترین ساعت برای تبلیغات چه زمانی است؟

تفاوتی ندارد که قصد تبلیغ در کدام شبکه اجتماعی را دارید، بهر حال باید ساعت مناسبی را برای تبلیغات انتخاب کنید. زیرا اگر بازه زمانی مناسبی را برنگزینید، احتمالا هزینه تبلیغات شما به هدر خواهد رفت. زیرا مخاطبان کمتری آن را مشاهده خواهند کرد. برای جلوگیری از این اتفاق باید بدانید که مخاطبین هدف شما بیشتر در چه بازه زمانی در دسترس و آنلاین هستند؟ این بازه زمانی بهترین زمان برای نشر تبلیغ شما است. برای فهمیدن این بازه زمانی باید به سن، جنسیت و شغل مخاطبین هدف خود توجه داشته باشید. به طور کلی عنوان می‌شود که ساعت 12 ظهر و 12 شب زمان‌های خیلی مناسبی برای نشر تبلیغات نیستند. بنابراین باید از ارائه تبلیغ در این ساعات خودداری کنید. کارشناسان کارینو می‌توانند در انتخاب بهترین بازه زمانی جهت تبلیغ شما را یاری داده و بهترین زمان را برای تبلیغات به شما معرفی کنند. کافیست از طریق وبسایت کارینو فرم تماس را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

کدام سبک تبلیغ مناسب شما خواهد بود؟

تبلیغات در تلگرام به دسته‌های مختلفی نظیر تبلیغات بازدیدی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات اسپانسری و… تقسیم می‌شوند. هر کدام از این تبلیغات تفاوت‌های مهمی با یکدیگر داشته و به نوع خاصی کسب و کارها را معرفی می‌کنند. بدیهی است که یک فرد تازه‌کار با انواع این سبک‌ها ‌آشنایی چندانی نداشته و ممکن است اشتباهاتی را در این زمینه مرتکب شود. اما آژانس تبلیغاتی کارینو با ارائه مشاوره قبل از تبلیغ به شما کمک می‌کند تا بهترین سبک تبلیغات را انتخاب کنید. بدین ترتیب نباید خیلی نگران تسلط روی محتوا و نوع تبلیغ مورد نظر داشته باشید.

راهنمای انتخاب نوع تبلیغات در تلگرام: تبلیغات متنی، تصویری یا ویدئویی؟

مجموعه کارینو با داشتن سابقه درخشان در زمینه تبلیغات برندهای بزرگ، توانایی خود را در این حوزه به اثبات رسانده است. به همین دلیل افراد می‌توانند با مرور رزومه این مجموعه اعتماد بیشتری به روش کار آن داشته باشند. برای مشاوره کافیست به وبسایت کارینو مراجعه کرده و فرم تماس را پر کنید. کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشکلات شما را رفع خواهند کرد.

کلام آخر

امروزه تبلیغات نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته‌اند. شبکه‌های اجتماعی با مخاطب بسیار بالایی که دارند، بستر بسیار مناسبی برای تبلیغ و جذب مخاطب به نظر می‌رسند. اما این که چگونه می‌توان در این فضاها موفق تر عمل نمود و گوی رقابت را از دست سایر رقبا ربود، نیاز به رعایت نکات خاصی در حین تبلیغ دارد. کارینو یک آژانس تبلیغاتی فعال بوده که تبلیغات کسب و کارهای مختلف را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون به بهترین نحوه به اشتراک گذاشته و به جذب مخاطب کمک زیادی می‌کند. برای اطلاع از خدمات این مجموعه و گرفتن مشاوره جهت تبلیغات، کافیست با کارشناسان مجموعه کارینو در ارتباط باشید.

به این پست امتیاز بدید