گوشی Realme Narzo 60 5G در راه است


گوشی Realme Narzo 60 5G

ریلمی پس از عرضه سری Narzo 50 در سال گذشته، اکنون در حال کار روی معرفی گوشی های هوشمند بعدی سری Narzo 60 در سال جاری است و اکنون یکی از تلفن های هوشمند آینده این سری، Realme Narzo 60 5G در پایگاه داده Geekbench رویت شد.

گوشی هوشمند Realme Narzo 60 5G اکنون به پایگاه داده Geekbench راه یافته و با شماره مدل RMX3750 در پایگاه رویت شد. این دستگاه امتیاز تک هسته ای 714 و امتیاز چند هسته ای 1868 امتیازی را کسب کرد.

در پایگاه داده Geekbench برخی از مشخصات کلیدی آن را نیز فاش شده و طبق لیست، این دستگاه دارای یک مادربرد با کد k6833v1_64_k419 خواهد بود که تایید می کند گوشی آینده از چیپست مدیاتک Dimensity 6020 قدرت می گیرد. همچنین تایید شده که دستگاه از سیستم عامل اندروید 13 برخوردار است.

در مورد پیکربندی هسته آن، باید بگوییم که یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته اصلی دارای فرکانس 2.20 گیگاهرتز به همراه شش هسته پایه با فرکانس 2.00 گیگاهرتز محسوب می شود. این لیست همچنین نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده دارای یک نوع رم 8 گیگابایتی خواهد بود.

بر اساس گزارش Geekbench، این گوشی هوشمند احتمالاً نسخه ریبرند شده گوشی هوشمند Realme 11 5G است که ماه گذشته در چین عرضه شد، با این حال، برای تأیید این موضوع باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری باشیم. پیش از این گوشی هوشمند Realme Narzo 60 5G با همان شماره مدل، گواهی بلوتوث SIG و BIS هند را دریافت کرده بود. گواهی بلوتوث SIG آن نشان داد که این گوشی هوشمند از اتصال بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند و گواهی BIS نیز خبر از عرضه در هند داد.

در دیگر خبرها Realme به تازگی یک گوشی هوشمند جدید از سری محبوب Narzo را عرضه کرده است. جدیدترین محصول Narzo N53 است که تنها یک ماه پس از معرفی مدل Narzo N55 توسط شرکت وارد بازار شد.

جدیدترین گوشی Narzo سازنده گوشی های هوشمند چینی از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. قسمت عقب دستگاه روکش رشته ای طلایی و چیزی است که شرکت آن را طرح کالیفرنیا سانشاین می نامد. این باعث می شود که پنل عقب در هنگام برخورد نور به سطح آن بدرخشد. علاوه بر این، حتی بدنه نسبتاً نازکی دارد که ضخامت آن تنها 7.49 میلی متر است. جالب اینجاست که این گوشی هوشمند از عقب شبیه آیفون 14 پرو مکس است. در همین حال، پنل جلویی 6.74 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز همراه شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید