رویت شدن اطلاعات کامل موتورولا Razr 40 Ultra


رویت شدن اطلاعات کامل موتورولا Razr 40 Ultra

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی موردانتظار Razr 40 Ultra در 1 ژوئن است. این دستگاه به عنوان Razr+ برای بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. دستگاه اخیراً چند روز قبل در وب سایت یک خرده فروش عربستان سعودی مشاهده شد. اکنون Winfuture کل مشخصات Razr 40 Ultra را به همراه محدوده قیمت آن فاش کرده است.

بر اساس این گزارش، موتورولا Razr 40 Ultra قرار است در رنگ‌های Viva Magenta، Infinity Black و Glacier Blue رونمایی شود. در حالی که قیمت رسمی هنوز اعلام نشده، این گزارش نشان می دهد که بین 1169 تا 1199 یورو متغیر است.

انتظار می رود صفحه نمایش آن یک پنل بزرگ 6.9 اینچی POLED باشد که وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل و نرخ  نوسازی فوق العاده صاف 165 هرتز را ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک صفحه نمایش کوچکتر در عقب با سایز 3.6 اینچ و وضوح 1066 در 1056 پیکسل و همان نرخ نوسازی 165 هرتز خواهد بود.

موتورولا Razr 40 Ultra در بخش سخت افزاری چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون 8+ نسل 1 دارد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی کافی با ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی است.

در بخش نرم‌افزاری، انتظار می‌رود که دستگاه به سیستم‌عامل اندروید 13 مجهز شده و تجربه رابط کاربری اندروید جذابی ارائه دهد. سیستم دوربین شامل پیکربندی دوربین دوگانه در عقب و با فلاش LED است. دوربین اصلی سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 و پشتیبانی از فیلمبرداری 4K خواهد بود. همراه آن یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 خواهد بود. برای سلفی خیره کننده، در قسمت جلو دستگاه از دوربین 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده می شود.

برای حفظ انرژی دستگاه در طول روز، موتورولا Razr 40 Ultra به باتری 3800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به Wi-Fi 6، NFC، بلوتوث نسخه 5.3، پورت USB Type-C و اتصال 5G اشاره کرد. این گوشی تاشو همچنین دارای پشتیبانی از دو سیم کارت، استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت شارژ بی سیم و سیستم بلندگوی استریو است. با ابعاد 170.8x74x7 میلی متر و وزن 189 گرم، طراحی شیک و سبکی را ارائه می دهد.

در اخباری دیگر پیشتر برخی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند تاشو موتورولا Razr 40 Ultra فاش شده است. این جدیدترین افشا رندرهای دستگاه آینده و همچنین قیمت و مشخصات آن را به اشتراک می گذارد.

ابتدا در مورد طراحی صحبت می کنیم، قبلاً تصاویر رسمی و حتی رندرهای لو رفته در گذشته را پوشش داده ایم. با این حال، آخرین افشا در حال حاضر از 91Mobiles بدست آمده و آنچه را قبلاً در گذشته دیده بودیم تأیید می کند. Moto Razr 40 Ultra دارای طراحی تاشوی مشابه سایر مدل های قبلی سری Razr است اما با صفحه نمایش بیرونی بزرگتر در عقب . این پنل خارجی تقریباً نیمی از پنل عقب را به طور کامل پوشش داده و دو دوربین عقب نیز در کنار آن قرار دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید