آشکار شدن تاریخ رونمایی موتورولا Razr Pro


آشکار شدن تاریخ رونمایی موتورولا Razr Pro

در توییتی که توسط مکس جامبور، مشاور معتبر صنعت منتشر شده، ادعا می‌شود که گوشی‌های Razr آینده موتورولا، Razr Pro و Razr Lite نام دارند. منبع اطلاعاتی همچنین تاریخ دقیق رونمایی از Razr Pro و Razr Lite را فاش کرده است.

به گفته افشاگر، موتورولا یک رویداد رونمایی را در تاریخ 1 ژوئن در مادرید اسپانیا برگزار خواهد کرد. این رویداد شامل رونمایی از Motorola Razr Pro و Motorola Razr Lite خواهد بود. وی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این محصولات منتشر نکرد. این گزارش مطابق با تصویری است که Evan Blass به اشتراک گذاشته که تاریخ رونمایی 1 ژوئن در  ماه فوریه را نشان می دهد.

در اوایل این هفته، گزارشی رندرهای CAD موتورولا ریزر لایت را منتشر کرد تا نگاهی اولیه به طراحی آن داشته باشیم. متاسفانه چیزی در مورد مشخصات گوشی فاش نکرد. این تصاویر نشان می‌دهد که دارای یک صفحه نمایش عمودی تاشو با حاشیه‌های باریک، یک صفحه نمایش بیرونی کوچک و یک لنز دوربین دوگانه است.

Razr Pro به نظر می رسد Razr+ 2023 / Razr 40 Ultra باشد که در ماه های اخیر در چندین پایگاه داده مشاهده شده است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه به یک پنل OLED تاشو ۶.۷ اینچی مجهز خواهد شد که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌کند.

انتظار می رود پنل عقب دستگاه دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگ در کنار یک دوربین دوگانه باشد. گفته می شود این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم بهره می برد. انتظار داریم این گوشی از یک باتری 3640 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی انرژی گرفته و با سیستم عامل اندروید 13 همراه باشد.

ـدر اخباری مرتبط گزارش‌های اخیر نشان داده است که Motorola Razr+ (2023) و Motorola Razr 40 Ultra یک دستگاه برای بازارهای مختلف هستند. گواهی TDRA نشان داده است که دستگاه موتورولا با شماره مدل XT2321-1 به عنوان موتورولا Razr 40 Ultra نامیده می شود. از این رو، انتظار داریم این دستگاه در امارات متحده عربی، همین عنوان را داشته باشد. با این حال، در بازارهای دیگر، دستگاه دارای شماره مدل XT2321-2/3/5 با نام Razr+ 2023 از راه می رسد. به تازگی، Razr 40 Ultra در Geekbench رویت شده و برخی مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید