تاریخ رونمایی گوشی Nothing Phone (2) مشخص شد


تاریخ رونمایی گوشی Nothing Phone (2) مشخص شد

کارل پی، بنیانگذار Nothing تایید نکرده که این شرکت جانشین Phone (1) را در ماه جولای معرفی خواهد کرد. پی در مصاحبه ای با فوربس گفته که Phone (2) همزمان با سایر نقاط جهان در ایالات متحده معرفی می شود. این یک تغییر خوشایند نسبت به سال گذشته است، زمانی که Phone (1) تا ماه‌ها پس از عرضه جهانی آن به ایالات متحده نرسید.

پی با صحبت در مورد برنامه های خود برای Phone (2) گفت که بازار ایالات متحده برای موفقیت این شرکت بسیار مهم است و او انتظار دارد که دستگاه آینده جایگزینی واقعی برای مصرف کنندگان آیفون در سراسر ایالات متحده خواهد بود. او به دیوید فیلان از فوربس گفت: “با توجه به اینکه ایالات متحده یک بازار کاملاً تحت سلطه اپل است و هیچ گزینه واقعی برای افرادی که به دنبال جایگزینی هستند، وجود ندارد، این یک فرصت خوب برای Phone (2) است.”

Pei همچنین تأیید کرد که Phone (2) دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بوده که 200 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در Phone (1) است. اگرچه این باعث نمی شود که باتری به بزرگترین باتری در گوشی های هوشمند مدرن تبدیل شود، اما همچنان از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی در گلکسی اس 23 و باتری 4323 میلی آمپر ساعتی در آیفون 14 پرو مکس ظرفیت بیشتری دارد.

در صحبت پیرامون پردازنده، Pie قبلا تایید کرده بود که Phone (2) با Snapdragon 8+ Gen 1 سال گذشته به جای جدیدترین Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. Pei در توضیح دلیل این تصمیم گفت که اسنپدراگون 8پلاس نسل 1 “پردازنده اثبات شده” بوده که از زمان معرفی به طور کامل آزمایش شده و به طور مداوم از طریق آپدیت های متعدد بهینه شده است. به گفته او، این تراشه به ارائه عملکرد بالا و بدون هزینه زیاد کمک می کند و در نتیجه دستگاه آینده را در دسترس نگه می دارد.

به گفته Pei، ناتینگ به جای پیوستن به مسابقه مشخصات، تجربه کاربری را در اولویت قرار نخواهد داد، و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به شرکت در انجام این کار کمک خواهد کرد. در هر صورت، با توجه به اینکه Phone (2) تا چند هفته دیگر معرفی می شود، باید دید که آیا می تواند با موفقیت نسخه قبلی خود که گفته می شود 750000 دستگاه در سطح جهانی فروخته است، برابری کند یا خیر.

در اخباری مرتبط از تاریخ رویداد MWC 2023، زمانی که شرکت فاش کرد دستگاه بعدی آن از چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می کند، ناتینگ  برای Phone (2) اطلاعاتی ارائه نداد. ما قبلاً متوجه شدیم که Phone (2) یک مدل پرچمدار خواهد بود و انتظار داریم که در تابستان امسال وارد بازار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید