ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ معرفی شد


شرکت سامسونگ از دو محصول جدید خود، سری گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic، برای کمک به کاربران در ایجاد عادات سالم‌تر، رونمایی کرد. سری گلکسی Watch6 با طراحی به‌روز و ظریف، قاب باریک‌تر، نمایشگر روشن‌تر و بزرگ‌تر، رابط‌کاربری تعاملی‌تر و مجموعه‌ای از راهنمایی‌های جامع مربوط به سلامت و تندرستی، به کاربران امکان انتخاب طیف گسترده‌تری از تصاویر پس‌زمینه و بندها را می‌دهد تا به راحتی اهداف و مقاصد خود را در زندگی را پشت‌سر بگذارند.

سری گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ، با تاکید بر تعهد شرکت به همگانی کردن و گسترش دسترسی ابزارهای پیشرفته نظارت بر سلامت، اعلام کرد که سری گلکسی Watch6 با ارائه راهنمای خواب و تناسب اندام و اطلاعات و بینش‌های معنادار در خصوص تغذیه، به کاربران خود شبانه‌روزی شیوه‌های جدید و راحتی را برای کمک به کاربران خود ارائه می‌دهد تا با درک کامل‌تری اقدامات مربوط به سلامت و تندرستی خود را پیش ببرند.

همچنین، با درک اینکه سلامتی بیشتر همواره با خواب بهتر آغاز می‌شود، سامسونگ به کاربران خود کمک می‌کند تا شب‌های خود را نیز همانند شیوه‌های بهینه‌سازی روزهای خود، بهبود بخشند و بهینه کنند. با تمرکز بر سه عنصر کلیدی برای خواب بهتر، شامل درک الگوهای شخصی خواب، ایجاد عادات خواب بهتر و ایجاد محیطی مناسب برای خواب، سری گلکسی Watch6 اطلاعات و بینش‌های معناداری را به کاربران خود ارائه می‌دهد که می‌تواند منجر به تغییراتی مثبت در زندگی شما در تمام ساعات شبانه‌روز شود.

ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ

گلکسی Watch6 به‌ویژه برای کمک به کاربران در بهبود کیفیت خواب و تندرستی طراحی شده است. این ساعت هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته خود می‌تواند تحلیل دقیقی از عوامل مختلفی که در کیفیت خواب تأثیر دارد، از جمله کل زمان خواب، چرخه خواب، زمان بیداری و بازیابی فیزیکی و ذهنی، ارائه دهد. همچنین با قابلیت پیام‌های خواب (Sleep Messages) که با همکاری بنیاد ملی خواب توسعه داده شده است، کاربران می‌توانند هر روز صبح بازخورد دقیقی در مورد سلامت خواب خود دریافت کنند. علاوه بر این، قابلیت بهبودیافته Sleep Coaching به کاربران این امکان را می‌دهد که با دستورالعمل‌ها، نکات و یادآوری‌های قابل دسترس، به راحتی اهداف و بینش‌های خود در خصوص خواب را عملی کنند.

به علاوه، گلکسی Watch6 با اندازه‌گیری‌های فیزیکی و کلیدی مانند سنجش تراکم ماهیچه‌های اسکلتی، میزان متابولیسم پایه و درصد آب بدن و همچنین درصد چربی بدن، به کاربران خود امکان می‌دهد که تصویری کامل از فیزیک و تناسب اندام خود در جهت شناخت کامل ساختار جسمانی خود را داشته باشند. همچنین با همکاری با Whisk، گلکسی Watch6 نکات تغذیه‌ای مفیدی را برای راحتی کاربر در دستیابی به اهداف خود و پیگیری برنامه‌ها و تمرین‌ها ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، هنگامی که زمان خواب فرا می‌رسد، گلکسی Watch6 می‌تواند با روشن کردن حالت خواب (Sleep Mode) و تغییر خودکار تنظیمات لوازم الکترونیکی خانه که به ساعت و گوشی متصل است، اعلان‌ها را بی‌صدا کند، نور نمایشگرها را کاهش دهد و حتی حسگر نامرئی مادون‌قرمز (LED) را نیز روی ساعت فعال کند. به این ترتیب، محیطی عالی برای خواب آماده می‌شود. به طور کلی، با داشتن ویژگی‌های پیشرفته در زمینه خواب و سلامتی، گلکسی Watch6 به کاربران خود امکانات بیشتری برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود ارائه می‌دهد.

برای کمک به کاربران، سری گلکسی Watch6 با ویژگی‌های جدید و بهبودیافته طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های جدید، Heart Rate Zone شخصی‌سازی شده است که قابلیت‌های فیزیکی هر فرد را تجزیه و تحلیل می‌کند و پنج سطح بهینه‌شده برای تمرینات تعریف می‌کند. این ویژگی شامل تمرین‌های سوزاندن چربی تا برنامه‌های هوازی و پرفشار می‌شود.

همچنین، سری گلکسی Watch6 به قابلیت جدید Track Run مجهز شده است که مسیر دویدن کاربر را ثبت می‌کند، و قابلیت Custom Workout به کاربران اجازه می‌دهد تا روال‌هایی شخصی برای تمرین خود بسازند و پیگیری کنند.

ویژگی جدید اعلان ریتم نامنظم قلب (Irregular Heart Rhythm Notification) به کاربران این امکان را می‌دهد تا حتی در هنگام خواب با بررسی ریتم‌های قلب، مشکوک به بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib)، درک کامل و جامعی از سلامت قلب خود داشته باشند.

ساعت گلکسی Watch6 همچنین دارای ویژگی Fall Detection است که تشخیص سقوط را ممکن می‌کند و پس از شناسایی سقوط، به طور خودکار به شماره‌های اضطراری یا مخاطبین از پیش انتخاب‌شده پیام هشدار ارسال می‌شود.

علاوه بر این، ساعت گلکسی Watch6 با وضوح بالاتر، صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر همیشه روشن، به کاربران امکان استفاده از این ساعت را در شرایط نور کم یا نور زیاد خورشید می‌دهد. همچنین، با پردازنده‌ی بهبودیافته و حافظه‌ی تقویت‌شده، تعاملات روان‌تر و سریع‌تری فراهم شده است.

طراحی بهبودیافته و باریک‌تر ساعت گلکسی Watch6، از گلکسی Watch6 و Watch6 Classic ساعتی زیبا ساخته است. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از بندهایی که با یک حرکت جدا می‌شوند، ظاهر ساعت خود را با بند هماهنگ و ترکیب کنند و با بیش از 704 ترکیب منحصربه‌فرد در وب‌سایت سامسونگ، تصویر دلخواه خود را با بند موردنظرشانتخاب کنند.

به طور کلی، سری گلکسی Watch6 ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و بهبودیافته را با طراحی زیبا و قابلیت‌های گسترده‌تری نسبت به نسل‌های قبلی، به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت با قابلیت‌های متنوع و شخصی‌سازی‌پذیر، برای افرادی که به سلامتی و تمرینات فیزیکی خود توجه می‌کنند، بسیار مناسب است.

با ارتقای تجربه کاربری از طریق سری گلکسی Watch6، امکانات بیشتری نسبت به قابلیت‌های معرفی شده در این ساعت وجود دارد. کیف پول Samsung Wallet این امکان را به کاربران می‌دهد تا با ترکیب دو قابلیت Samsung Pay و Samsung Pass، می‌توانند کارت شناسایی، بلیط‌ها، کارت‌های پرواز، کارت‌های اعتباری و کارت‌های عضویت را در ساعت خود نگه دارند. قابلیت Gesture Control به کاربران این امکان را می‌دهد که با حرکات ساده، میانبرهای خود را تنظیم کنند و بدون لمس به اپلیکیشن‌ها و کنترل‌های دیگر دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، برنامه واتساپ ارتباط با دوستان و آشنایان را برای کاربران گلکسی واچ ساده‌تر کرده و اپلیکیشن‌های جدیدی از Google Calendar و Gmail به‌صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل Wear OS در دسترس خواهند بود. با به‌روزرسانی‌های Peloton و MyFitnessPal، کاربران می‌توانند پیشرفت تناسب اندام یا داده‌های مربوط به تغذیه‌ خود را راحت‌تر دنبال کنند و گزینه‌های پخش بیشتری با Audible در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ

شرکت سامسونگ با معرفی Skin Temperature API به عنوان بخشی از کیت ویژه توسعه نرم‌افزار سلامت، به شرکای تجاری این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فناوری پیشرفته مادون قرمز، اندازه‌گیری دقیق‌تری را برای سلامتی کاربران خود ارائه دهند. برنامه جدید Thermo Check نیز از یک API جدید بهره می‌برد و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون تماس بدنی دمای غذای خود یا آب را پیش از شنا کردن اندازه‌گیری کنند.

همچنین، سری گلکسی Watch6 با دستگاه‌های سامسونگ دیگر هماهنگی دارد. قابلیت ارتقا یافته Camera Controller در این ساعت به کاربران این امکان را می‌دهد تا حین اتصال به گلکسی‌هایی نظیر Z Flip5، حالت‌های دوربین و همچنین میزان زوم را تغییر داده و از این طریق ثبت تصویر و فیلم‌برداری را به سطحی جدید منتقل کنند. با تلویزیون‌های سامسونگ همچنین قابلیت‌های هماهنگی بیشتری با ساعت گلکسی Watch6 دارند، به‌طوری‌که با استفاده از قابلیت Remote Control، کاربران می‌توانند تلویزیون خود را با استفاده از ساعت کنترل کنند و این امکان را داشته باشند که با استفاده از تلویزیون و ساعت، محتوای مورد علاقه خود را به‌طور همزمان تماشا کنند.

در نهایت، سامسونگ با معرفی Galaxy Watch6 به کاربران یک ساعت هوشمند با امکانات بیشتر و قابلیت‌های متنوع تر ارائه داده است. این ساعت با ارتقاء امکانات و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های سامسونگ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه کاربری بهتر و هوشمندتری را در استفاده از دستگاه‌های هوشمند داشته باشند.

از 26 جولای، گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic در بازارهای انتخاب شده برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته‌اند و از 11 آگوست نیز فروش آنها آغاز خواهد شد. گلکسی Watch6 با طراحی مدرن و مینیمالیستی، یک دستگاه کامل برای استفاده روزانه است. این ساعت در ابعاد 44 میلی‌متری با رنگ گرافیتی و نقره‌ای و در ابعاد 40 میلی‌متری با رنگ‌های گرافیتی و طلایی عرضه می‌شود.

همچنین، اگر به دنبال طراحی پریمیوم و جاودانه در ساعت‌های هوشمند هستید، گلکسی Watch6 Classic یک گزینه عالی است. این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در ابعاد 43 و 47 میلی‌متری عرضه می‌شود.

در صورتی که به دنبال ماجراجویی، دوام و عملکردی باورنکردنی با وزنی ایده‌آل هستید، گلکسی Watch5 Pro همچنان یک گزینه عالی است. این ساعت با ارتقای قابلیت GPX، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی مسیرهای توصیه‌شده را جستجو کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین، قابلیت Route Workout از دویدن، پیاده‌روی و همچنین طبیعت‌گردی و دوچرخه‌سواری پشتیبانی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی ساعت خود و همچنین گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic، لطفا به آدرس‌های www.samsungmobilepress.com، news.samsung.com/global یا www.samsung.com/galaxy-watch مراجعه کنید.