سری آیفون 15 سرعت شارژ 35 واتی دارند


روز گذشته تصاویری از پورت USB-C در سری آیفون 15 به بیرون درز کرد که آشکارا از Thunderbolt پشتیبانی می کند. پیش‌بینی می‌شود که نسل بعدی پرچمداران اپل با درگاه USB-C مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا باشد.

این غول فناوری کوپرتینویی به طور قابل توجهی از رقبای اندرویدی خود در اتخاذ سرعت شارژ سریع برای آیفون های خود عقب مانده است. اکنون، اگر گزارشی از 9to5Mac واقعاً درست باشد، انتظار می‌رود که این تغییر کند. افراد حاضر در 9to5Mac به نقل از منابع صنعتی نشان می دهند که سری آیفون 15 با سرعت شارژ سریع تری تا 35 وات عرضه می شود. این یک ارتقاء بسیار مورد نیاز خواهد بود، زیرا مدل‌های غیر پرو دارای سرعت شارژ سیمی 20 وات هستند، در حالی که در مدل‌های Pro حداکثر 27 وات است.

سرعت شارژ ارتقا یافته می تواند زمان شارژ را کاهش دهد زیرا در حال حاضر شارژ کامل آیفون 14 پرو مکس حدود دو ساعت طول می کشد. این نشریه اضافه می‌کند که یک چیز مشخص نیست که آیا اپل سرعت شارژ 35 واتی را در هر چهار مدل آیفون 15 معرفی خواهد کرد یا اینکه فقط به نسخه‌های Pro محدود خواهد شد. با توجه به سابقه اپل در تمایز غیر پرو از پرو، گزینه دوم تا حد زیادی یک احتمال به نظر می رسد.

قبلاً گفته شده بود که سری آیفون 15 اپل می تواند از فناوری باتری انباشته استفاده کند. این به همراه شایعه پشتیبانی از Thunderbolt ممکن است سرعت شارژ سریع تری را برای پرچمداران آینده ارائه دهد. علاوه بر این، اپل یک شارژر 35 واتی دوگانه USB-C را که سال گذشته معرفی شد و همچنین یک شارژر 30 واتی USB-C برای مک بوک ایر به فروش می رساند. هر دو گوشی آیفون را با حداکثر سرعت پشتیبانی می کنند.

در اوایل ماه مارس امسال، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، گفته بود که آیفون 15 ممکن است از سرعت شارژ سریع از طریق USB-C پشتیبانی کند اما فقط با کابل های تایید شده.

آیفون 15 با سرعت شارژ بیشتر

در اخباری مرتبط در سال های اخیر، اپل شروع به تولید محصولات محبوب خود مانند آیفون در هند کرد. بزرگ‌ترین تامین‌کننده این شرکت، فاکس‌کان، مسئول تولید گوشی‌های هوشمند در منطقه است و اکنون به نظر می‌رسد که ایرپادز را نیز در کارخانه‌های خود تولید خواهد کرد.

بر اساس یک گزارش جدید، غول کوپرتینویی در حال برنامه ریزی برای ساخت محلی برای تولید ایرپادز در هند است. ایرپادز آینده توسط فاکسکان از کارخانه آن واقع در حیدرآباد به صورت انبوه تولید خواهد شد. به عبارت دیگر، ایرپادز به زودی با برچسب Made in India نیز خواهند آمد. ظاهرا فاکسکان سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری برای کارخانه حیدرآباد خود را تایید کرده است.

گزارش PTI بیان می‌کند که منابع ادعا می‌کنند تولید ایرپادز تا دسامبر 2024 در هند آغاز می‌شود. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان هندی باید تا سال 2025 منتظر بمانند تا ایرپادز ساخت داخل را خریداری کنند. برای اولین بار شایعه شد که سازنده آیفون در اوایل سال جاری تولید AirPods را آغاز می کند، اما با سرمایه گذاری اولیه کمتر از 200 میلیون دلار.

در حال حاضر، اپل AirPods (نسل دوم و سوم) و AirPods Pro (نسل دوم) خود را در این کشور به فروش می رساند. متأسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا تولید محلی به قیمت گذاری AirPods در منطقه تأثیر می گذارد یا خیر. در اخباری دیگر طبق گزارش‌ها، اپل در حال آماده‌سازی یک بازنگری اساسی برای اپل واچ نمادین خود است، با عرضه احتمالی “Apple Watch X” در میان سال‌های 2024 یا 2025، به مناسبت ده سالگی این گجت. انتظار می رود این مدل آینده پس از یک سری آپدیت کوچکتر، مهم ترین تغییرات را در تاریخچه ساعت به همراه داشته باشد.

باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید