طرح رندر گوشی سونی Xperia Pro-I II


طرح رندر گوشی سونی Xperia Pro-I II

سونی به تازگی گوشی هوشمند Xperia 1 V را به بازار جهانی معرفی کرده که به عنوان جانشین پرچمدار Xperia 1 IV سال قبل عمل می کند. این دستگاه جدید بهترین حسگرهای Exmor T را برای بهبود قابلیت‌های دوربین به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، به نظر می رسد که سونی نیز در حال آماده شدن برای عرضه جانشین مورد انتظار Xperia Pro-I است که انتظار می رود Xperia Pro-I II نام داشته باشد.

اخیرا، Sumahodigest رندرهایی از گوشی مورد انتظار سونی Xperia Pro-I II را منتشر کرده است. تصاویر فاش شده وجود دو دوربین برجسته را نشان می‌دهند که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تجهیز دستگاه به دو سنسور 1.0 اینچی وجود دارد. در مقایسه، نسل قبلی از یک سنسور برای تصویربرداری اصلی استفاده می کرد.

علاوه بر این، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سونی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند آینده مجهز به “حسگر پیکسل انباشته ترانزیستور دو لایه” است که از اندازه سنسور نوع 1.0 اینچی پیشی می گیرد. این همان فناوری است که سونی اخیراً در تلفن هوشمند Xperia 1 V معرفی کرده و نام آن را سنسور Exmor T Stacked گذاشته است.

سونی با جدا کردن فتودیود و ترانزیستور، قرار دادن آنها بر روی لایه‌های جداگانه‌ای که در کنار هم قرار گرفته‌اند، رویکرد منحصر به فردی را اجرا کرده است. این طراحی نوآورانه امکان تنظیم مستقل سایز هر جزء را فراهم می کند که منجر به بهبود قابل توجهی در جذب نور و کاهش سطح نویز می شود. سونی ادعا می کند که سنسور دوربین جدید می تواند عملکردی دو برابری در شرایط نور کم نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد.

در حالی که مشخص نیست که آیا این سنسور پیشرفته در Xperia Pro-I II آینده وجود خواهد داشت یا خیر، این احتمال کنجکاوی را در بین علاقه مندان برانگیخته است.

در اخباری مرتبط شرکت سونی به تازگی از یک محصول صوتی کاملاً جدید در بازار هند رونمایی کرد. دستگاه جدید ساندبار مدل HT-S2000 است که نوید ارائه یک تجربه صوتی عالی را می دهد.

ساندبار جدید HT-S2000 غول فناوری ژاپنی دارای برخی مشخصات قابل توجه مانند Dolby Atmos، پشتیبانی از کانال 5.1 و DTS:X است تا تجربه صدای فراگیر سینمایی را با موتور Vertical Surround و S-Force PRO Front Surround ارائه دهد. علاوه بر این، ساندبار یک تجربه فراگیر سه بعدی را هنگام اجرای محتوای استریو ارائه می دهد. بلندگوی وسط برای اطمینان از دیالوگ های واضح بوده در حالی که ساب ووفرهای دوگانه بیس عمیق ارائه می کنند.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید