معرفی 10 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: آنلاین و رایگان


اگر عکاس هستید، حتما می‌دانید که ویرایش عکس‌هایتان تقریباً به اندازه گرفتن آن‌ها مهم است. ابزارهای ویرایش مناسب می توانند یک عکس بی کیفیت  را عالی کند. با قدرت هوش مصنوعی ، اکنون می توانید عکس های خارق العاده ایجاد کنید که کاملا منحصر به فرد هستند.

ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی زیادی در بازار وجود دارد، اما کدام یک بهترین است؟ در این مقاله، ما  تا ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای سال 2023 را به صورت آنلاین و رایگان گردآوری کرده ایم. بنابراین اگر به دنبال راهی برای ارتقای عکس های خود هستید، ادامه مطلب را بخوانید!

Palette.fm

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

Palette ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای رنگی کردن عکس های قدیمی است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و به زنده کردن خاطرات قدیمی ، رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید برای حرفه‌ای‌هایی که در Netflix Originals کار می‌کنند، کمک کرده است، و خیلی چیزهای دیگر. امکانات با پالت بی پایان است.

پالت یک ابزار عالی است. استفاده از آن آسان است و نتایج با کیفیت بالا ارائه می دهد. به علاوه، این کاملا رایگان است! دیدن عکس های قدیمی که با رنگ های زنده جان می گیرند یادآور خلاقیت و اشتیاق افراد است. اگر به دنبال ابزاری برای رنگی کردن عکس های خود هستید، پالت را به شدت توصیه می کنیم. این یک ابزار ساده و رایگان است که می تواند عکس های شما را به روشی زیبا زنده کند.

Erase.bg

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

احتمالاً تصاویر استوک را دیده اید که در آن سوژه ها با دقت از پس زمینه جدا شده اند. یا شاید عکس های محصول را با پس زمینه سفید تمیز و زیبا دیده باشید. چگونه به آن دست یافتند؟ در بیشتر موارد، آنها از ابزاری مانند Erase.bg برای حذف پس زمینه از تصویر استفاده می کردند.  Erase.bg یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که به طور خودکار پس‌زمینه تصاویر را در عرض چند ثانیه حذف می‌کند.

بله، Erase.bg برای تصاویر پردازش شده در وب سایت برای استفاده شخصی کاملا رایگان است. اکنون Erase.bg از انواع تصویر PNG، JPG، JPEG و WEBP پشتیبانی می کند. تصاویر باید دارای یک موضوع پیش زمینه به وضوح تعریف شده باشند، مانند شخص، حیوان، محصول، ماشین و غیره.

برای استفاده از Erase.bg، به سادگی تصویری را که می‌خواهید پس‌زمینه آن را حذف کنید، آپلود کنید. هوش مصنوعی به طور خودکار پس‌زمینه را بدون از دست دادن کیفیت حذف می‌کند. سپس می توانید تصویر را با حذف پس زمینه دانلود کنید. ساده است! و برای استفاده شخصی کاملا رایگان است. خوب چرا امتحانش نکنیم؟

GreenScreenAI

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

اگر به دنبال راهی برای تغییر پس‌زمینه هر تصویر با هوش مصنوعی هستید، به سراغ  GreenScreenAI بروید. این ابزار آنلاین سرگرم کننده و آسان از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد پس زمینه منحصر به فرد برای هر تصویر استفاده می کند. با تشخیص خودکار سوژه، می توانید مطمئن باشید که فوکوس تصویر شما در پس زمینه جدید ظاهر می شود. و اگر برای نوشتن دستور به کمک نیاز دارید، Green Screen AI یک آهنگساز سریع داخلی دارد که به شما کمک می کند. هنگامی که از ساخته خود راضی بودید، حتی می توانید آن را به یک ویجت تبدیل کنید تا صفحه اصلی خود را منحصر به فردتر کنید.

RestorePhotos.io

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

آیا عکس های قدیمی و آسیب دیده ای دارید که مطمئن نیستید با آنها چه کار کنید؟ اگر مطمئن نیستید که چگونه آنها را برطرف کنید یا نمی خواهید برای یک حرفه ای پول خرج کنید، از RestorePhotos.io استفاده کنید. این یک ویرایشگر عکس آنلاین و رایگان است که از هوش مصنوعی (AI) برای بازیابی عکس‌های شما استفاده می‌کند.

با  RestorePhotos.ioمی‌توانید بسیاری از مشکلات رایج عکس‌های قدیمی مانند محو شدن رنگ، عکس های که با آب خیس شده یا پارگی را برطرف کنید. فرآیند ساده است: عکس خود را آپلود کنید، نوع مشکلی را که می خواهید برطرف کنید انتخاب کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد. تنها در چند ثانیه، یک عکس بازیابی شده خواهید داشت که بهتر از همیشه به نظر می رسد.

به علاوه، RestorePhotos.io را بسیاری از مردم در سراسر جهان دوست دارند. بیش از 100000 کاربر این محصول را  نمره پنج ستاره داده اند و سهولت استفاده و نتایج موثر آن را ستایش کرده اند. این بدون ریسک است و ممکن است از عملکرد آن شگفت زده شوید.

Nostalgia

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

Nostalgia یک ویرایشگر عکس آنلاین است که از هوش مصنوعی برای بازیابی عکس های قدیمی استفاده می کند. این برنامه عکس ها را با کیفیت HD نمونه برداری می کند و ابزارهای مختلفی را برای بهبود ظاهر عکس های قدیمی ارائه می دهد. Nostalgia محبوب ترین اپلیکیشن برای بازیابی عکس های قدیمی است.

استفاده از این برنامه رایگان است و رابط کاربری ساده ای دارد. با چند کلیک می توانید وضوح عکس های خود را افزایش دهید و هرگونه تاری یا مشکل را از بین ببرید. با Nostalgia، می‌توانید تاری، تصاویر پاره‌شده و سایر نواقص را حذف کنید تا خاطرات خود را برای نسل‌های آینده حفظ کنید. Nostalgia همچنین در نمونه برداری از عکس های با جزئیات ضعیف به کیفیت HD تخصص دارد و به آنها ظاهری فوق العاده واضح، مشخص و بهبود یافته می دهد که می تواند برای چاپ استفاده شود.

ImgLarger

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

اگر به دنبال راهی آسان و رایگان برای ویرایش عکس های خود هستید، پس حتما باید  ImgLarger را بررسی کنید. این ویرایشگر عکس آنلاین ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند عکس های خود را در کمترین زمان بهبود دهید. با ImgLarger می توانید به راحتی عکس های خود را بدون از دست دادن کیفیت، تغییر اندازه دهید. این به لطف الگوریتم ارتقاء مقیاس مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط ویرایشگر استفاده می شود. همچنین می‌توانید از ویرایشگر برای محو کردن تصاویر، رفع چهره‌های تار و حذف اشیاء ناخواسته از عکس‌های خود استفاده کنید.

علاوه بر این، ImgLarger یک ابزار پاک کن جادویی رایگان ارائه می دهد که می تواند واترمارک ها و سایر اشیاء ناخواسته را از عکس های شما تنها با چند کلیک حذف کند. به طور کلی، ImgLarger یک ویرایشگر عکس آنلاین عالی است که قطعا ارزش بررسی را دارد.

AI Picasso

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

همانطور که هر کسی که اکانت اینستاگرام دارد می داند، فیلترها و فتوشاپ می توانند ظاهر یک عکس را به طور کامل تغییر دهند. اما اگر بخواهید بدون هیچ دانش قبلی از هنر یک عکس شاهکار بسازید چه؟

AI Picasso را معرفی می کنیم، ویرایشگر عکس آنلاین و رایگان که از هوش مصنوعی به نام Stable Diffusion برای تولید تصاویر از متنی که وارد می کنید استفاده می کند. درست است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرمان وارد کنید و هوش مصنوعی بقیه کارها را انجام خواهد داد. حتی اگر هیچ توانایی هنری ندارید، باز هم می توانید با هوش مصنوعی پیکاسو تصاویر شگفت انگیزی خلق کنید. فقط عکس را وارد کنید. اگر به دنبال خلق یک شاهکار بدون دانش قبلی از هنر هستید، هوش مصنوعی پیکاسو ابزار مناسبی برای شماست.

Hama.app

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

اگر تا به حال خواستید شیئی را از عکس حذف کنید  Hama.app یک ویرایشگر عکس آنلاین و رایگان است که از هوش مصنوعی برای حذف اشیا از عکس ها با یک براش استفاده می کند. و بهترین بخش این است که استفاده از آن رایگان است!

با Hama.app، می‌توانید تصویری با هر اندازه‌ای آپلود کنید، و برنامه شیئی را که مشخص می‌کنید، حذف کنید. بدون محدودیت در تعداد تصاویری که می‌توانید ویرایش کنید. اگر در ابتدا شیء را پاک نکرد، سعی کنید همان قسمت را به طور مکرر پاک کنید. بنابراین چه بخواهید لکه ای را از روی پیراهن در عکس بردارید و چه فردی را از عکس گروهی، Hama.app راه حل آسان و رایگان است.

 

Bg.Eraser

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

Bg.Eraser یک ابزار ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد پس‌زمینه تصاویر را حذف کنند، واترمارک‌ها را حذف کنند و اشیاء ناخواسته را پاک کنند. استفاده از این ابزار رایگان است و یک رابط کاربری ساده و آسان ارائه می دهد که ویرایش تصویر را بدون در نظر گرفتن سطح تجربه برای همه قابل دسترس می کند. Bg.Eraser ابزار عالی برای ایجاد تصاویر محصول عالی برای اهداف تجارت الکترونیک است. با قابلیت حذف سریع و آسان اشیاء ناخواسته از تصاویر، Bg.Eraser ایجاد عکس های تمیز و حرفه ای از محصول را آسان می کند که محصولات شما را از رقبا متمایز می کند.

Bg.Eraser همچنین برای حذف سریع و آسان واترمارک از تصاویر عالی است. با استفاده از فناوری رنگ‌آمیزی مبتنی بر هوش مصنوعی، این ابزار می‌تواند واترمارک‌ها را بدون آسیب رساندن یا محو کردن تصویر زیرین حذف کند و به ابزاری عالی برای ایجاد عکس‌های تمیز و بدون واترمارک تبدیل شود. چه بخواهید عکس محصولی عالی برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید یا یک عکس را برای آلبوم شخصی خود تمیز کنید، Bg.Eraser ابزار عالی برای این کار است.

 

Magic Eraser

 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

اینترنت از بسیاری جهات تغییر دهنده بازی بوده است و یکی از آنها روشی است که ما عکس ها را ویرایش و به اشتراک می گذاریم. دیگر نیازی به نرم افزارهای پیچیده و گران قیمت برای انجام ویرایش های اولیه عکس های خود نداریم. با چند کلیک، همه اکنون می توانند اشیاء، افراد و سایر مواردی که حواس پرتی را از روی عکس ها پرت می کنند، به لطف ابزارهای آنلاین مانند  Magic Eraser پاک کنند.

Magic Eraser یک ویرایشگر عکس آنلاین رایگان است که همه می توانند از آن استفاده کنند. نیازی به ثبت نام نیست و استفاده از آن بسیار آسان است. به سادگی عکسی را که می خواهید ویرایش کنید آپلود کنید، ناحیه ای را که می خواهید حذف کنید علامت بزنید و سپس عکس ویرایش شده را دانلود کنید. حذف عوامل حواس پرتی از عکس ها می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر در تلاش برای فروش ملک هستید. برداشت اول مهم است و عکس ها اغلب اولین چیزی است که خریداران بالقوه می بینند. اگر عکس‌های شما حواس‌پرتی‌های زیادی دارند، می‌توانند روی ملک منعکس شوند و فروش آن را سخت‌تر کنند. اما این فقط عکس‌های ملکی نیستند که می‌توانند از کمی ویرایش بهره ببرند. اگر یک عکاس حرفه ای هستید، می توانید از Magic Eraser برای حذف سریع اشیاء ناخواسته از عکس های خود قبل از تحویل به مشتری خود استفاده کنید. یا، اگر فقط عکس‌ها را با دوستان و خانواده به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید از پاک کن جادویی برای حذف هرگونه مزاحمت ناخواسته استفاده کنید.

Magic Eraser یک ویرایشگر عکس آنلاین ساده و در عین حال قدرتمند است که همه می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای حذف اشیا از عکس های خود هستید، Magic Eraser را امتحان کنید.

 

سخن پایانی

ابزارهای معرفی شده هوش مصنوعی ، هم به صورت آنلاین و هم رایگان در دسترس هستند. ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی می توانند با ارائه ویژگی های بهبود و تصحیح خودکار به بهبود عکس های شما کمک کنند. در این مقاله فهرستی از 10 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای سال 2023 را ارائه دادیم.

به این پست امتیاز بدید

https://mpost.io/best-ai-photo-editors/#palettefm