نحوه افزایش و کاهش سرعت کلیپ در Wondershare DemoCreator سرعت کلیپ در Wondershare DemoCreator


ما ممکن است به کنترل زمان در واقعیت اعتقاد نداشته باشیم. با این حال، این اصطلاح در ویرایش و بهبود ویدئو رایج است. کنترل زمان و سرعت فیلم به عنوان مؤثرترین راه برای رساندن جزئیات به ناظر در نظر گرفته می شود و آنها را وادار می کند تا هر شمارش کوچکی را در کادر حفظ کند. برعکس، برای گذراندن دوره‌های زمانی بسیار طولانی که می‌تواند در زمان واقعی خسته‌کننده باشد، ویژگی مرور زمان در حصول اطمینان از اینکه معلوم می‌شود برای بیننده مراقب و وظیفه‌شناس است، رایج در نظر گرفته می‌شود. این مقاله ویژگی کشش زمان ویدیو Wondershare DemoCreator را مورد بحث قرار می دهد و به کاربران کمک می کند تا پس از بررسی اجمالی دقیق از این ویژگی استفاده کنند.

نحوه افزایش/آهسته کردن سرعت کلیپ در Wondershare DemoCreator

Wondershare DemoCreator نه تنها یک ضبط کننده ساده صفحه نمایش است، بلکه یک ویرایشگر ویدیوی نمونه‌ای است که به کاربران خود امکان می‌دهد با کمک ویژگی Time Stretch در برنامه، سرعت ویدیو را تنظیم کنند. برای تنظیم موفقیت آمیز سرعت کلیپ ویدیویی، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم ۱: انتخاب کلیپ مورد نظر در تایم‌لاین

بعد از اینکه همه کلیپ‌های مورد نیاز را به تایم‌لاین DemoCreator اضافه کردید، باید کلیپ خاصی را که می‌خواهید فریم به فریم ویرایش کنید، انتخاب نمایید. با نگه داشتن موس روی تصویر کوچک کلیپ، جزئیات آن نمایش داده می‌شود و با دوبار کلیک کردن، آن را روی صفحه پخش می‌کند.

قدم ۲: بلند یا کوتاه کردن زمان کلیپ

قابلیت Time Stretch که در Wondershare DemoCreator وجود دارد، به شما امکان می‌دهد تا مدت زمان ویدیو را به دلخواه تغییر دهید. با انتخاب ترک ویدیویی، نگه داشتن کلید CTRL و حرکت دادن نشانگر ماوس روی نوار برای پیدا کردن “آیکون ساعت”، می‌توانید ویدیو را به اندازه دلخواه کش دهید یا کوتاه کنید. برای تنظیم سرعت ویدیو، به سادگی تایم‌لاین را بکشید.

کشش کلیپ

قدم ۳: تصمیم بگیرید که آیا می خواهید زیر و بم صدا را حفظ کنید

تنظیم صدا بخش دیگری از ویرایش ویدیو است که هنگام تغییر سرعت ویدیو با Wondershare DemoCreator اهمیت دارد. به آیکن صدا در بالای ناحیه‌ی Properties  نرم افزار بروید و فیلتر حذف نویز را برای حذف نویزهای پس‌زمینه فعال کنید. همچنین می‌توانید صدا را از طریق اسلایدر تنظیم کنید.

audiosetting

قدم ۴: تغییر اندازه کلیپ در تایم‌لاین

تغییر اندازه کلیپ نیز با DemoCreator امکان پذیر است. به محض اینکه به تایم‌لاین نزدیک می‌شوید، می‌توانید به گزینه‌ی Visual Property  از پنجره‌ی پیش‌نمایش دسترسی پیدا کنید و با تغییر درصد، اندازه‌ی آن را حسب نیاز تنظیم کنید.

قدم ۵: پیش‌نمایش تغییرات خود

use-time-stretch-option

پس از انجام ویرایش‌ها روی کلیپ، برای کاربر مهم است که تغییرات را مشاهده کند. برای این کار، به سادگی می‌توانید به پنجره‌ی پیش‌نمایش (Preview Window) دسترسی پیدا کنید و سپس برای ذخیره‌سازی ویدیو، مراحل خروجی گرفتن export) ) را طی کنید.

با داشتن این راهنمای گام به گام کامل، کل فرآیند تنظیم سرعت کلیپ ویدیویی را می توان برای ایجاد کلیپ دلخواه به طور موثر دنبال کرد. این کار روند کامل را برای افراد تازه وارد نیز به یک کار بدون زحمت تبدیل می کند. کاربر می تواند با کمک چند ابزار به طور موثر ویرایش های چشمگیر انجام دهد.

بخش ۲ جایگزین برای DemoCreator: تنظیم سرعت ویدیو با Adobe After Effects

می‌توانیم توجه خود را به گزینه دیگری معطوف کنیم که برای پیاده‌سازی افکت اسلوموشن یا فست موشن در ویدیو و ایجاد نتیجه‌ای بسیارتاثیر گذار در دسترس است. ادوبی After Effects دو روش مختلف را ارائه کرده است که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد سرعت پخش ویدیوی تنظیم‌شده مناسب استفاده کرد.

روش ۱: استفاده از Time Stretch

After Effects ویژگی Time Stretch را برای امکان ایجاد ویدیوهای اسلوموشن بدون پیچیدگی یا مراحل خسته کننده در بانک خود طراحی کرده است، برای درک این ویژگی جذاب و آگاهی از عملکرد آن، باید راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

قدم ۱: ایجاد یک پروژه جدید

پس از راه‌اندازی برنامه، باید یک پروژه جدید را از گزینه‌های ارائه شده شروع کنید.

قدم ۲: وارد کردن ویدیو

در ادامه، باید به پوشه دسترسی پیدا کنید و ویدیو را در پنل پروژه جدید ایجاد شده وارد کنید. هر گونه تنظیمی را که برای فریم ها مهم می دانید انجام دهید.

قدم ۳: استفاده از ویژگی Time Stretch

use-time-stretch-option

روی صفحه راست کلیک کنید و روی گزینه Time Stretch ضربه بزنید. باید بر اساس نیاز خود درصد مناسبی از عامل کشش را تعیین کنید. می توانید در حین تمرین سرعت ویدیو از ابزارهای افکت لفاف و ترکیب فریم استفاده کنید.

قدم ۴: ذخیره پروژه

با تنظیم و بازسازی همه چیز، به سادگی می توانید پروژه را ذخیره کنید.

روش ۲: استفاده از Time Remapping

Time Stretch ممکن است ساده باشد، اما به طور موثر حرکت آهسته را در قسمت های خاصی از کلیپ که در صورت نیاز ضروری است، وارد نمی کند. بنابراین، Time Remapping یکی دیگر از ویژگی‌های بی‌نظیر ارائه شده در Adobe After Effects است که تنظیم مدت زمان ویدیو را بسیار آسان‌تر و قابل دستیابی می‌کند.

قدم ۱: گزینه Time Remapping

برای دسترسی به گزینه “Time” در منوی کشویی، روی صفحه راست کلیک کنید. برای شروع فرآیند، Time Remapping را انتخاب کنید.

قدم ۲: تنظیم فریم کلیدی

در ابتدا، ویدیو حاوی دو فریم کلیدی خواهد بود که در ابتدای و انتهای ویدیو قرار دارند. می‌توانید این فریم‌های کلیدی را به هر نقطه‌ای بکشید و مقادیر زمانی آن‌ها را تغییر دهید تا جلوه‌ها را در ویدیوها بیاورید.

قدم ۳: درج تایم لپس

برای ایجاد یک تایم لپس عالی، کاربر به سادگی نیاز دارد تا موقعیت فریم کلیدی را برای ایجاد یک تایم لپس بین دو نقطه در ویدیو تغییر دهد.

همانطور که مشاهده کردیم، پلتفرم‌های ضبط صفحه نمایش مانند Wondershare DemoCreator با ارائه ویژگی‌های ویرایش ویدیو به کاربران خود، به آینده نگاه کرده‌اند و بستری را توسعه داده‌اند که در آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به پلتفرم‌های متعدد برای ایجاد ویدیو کار کنند. با این حال، با توجه به جایگزینی که در این مقاله ذکر شد، بدیهی است که DemoCreator سعی می کند با حداقل امکانات به حداکثر برسد. برای افراد مبتدی که به دنبال بهبود مهارت های خود در ویرایش ویدیو هستند، استفاده از این پلتفرم قطعا توصیه می شود. این نه تنها مهارت‌های آنها را تقویت می‌کند، بلکه پتانسیل عظیمی را در زمینه‌ای که می‌تواند در آینده انجام شود، تضمین می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

https://democreator.wondershare.com/video-editor/how-to-speed-up-slow-down-clips.html



منبع