گلکسی بوک 4 اج بزودی معرفی می شود


سامسونگ هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی و عرضه می کند و در این بین بزودی باید شاهد معرفی لپ تاپ گلکسی بوک 4 اج با پردازنده اسنپدراگون باشیم.

اکنون آخرین خبر این است که سامسونگ قصد دارد در ماه جاری از گلکسی بوک 4 اج رونمایی کند. به گفته منابع Sammobile، این شرکت می خواهد Galaxy Book 4 Edge را قبل از پایان ماه می معرفی کند. به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد دستگاه جدید مبتنی بر Arm را به محض عرضه تراشه های جدید ارائه دهد.

نامگذاری گلکسی بوک 4 اج و استفاده آن از تراشه مبتنی بر Arm قبلاً توسط لیست GeekBench که اوایل ماه جاری منتشر شد تأیید شده بود. همچنین می‌دانیم که لپ تاپ جدید دارای صفحه نمایش 14 اینچی، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و قیمتی در حدود 1800 یورو خواهد داشت.

هر دو بنچمارک که توسط لیست Qualcomm و GeekBench از دستگاه‌های دارای تراشه نشان داده شده‌اند، عملکرد چشمگیر و کارایی انرژی را نشان می‌دهند. این می تواند به معنای بهبود قابل توجهی در عمر باتری باشد. با این حال، ذکر این نکته مهم است که هنوز هیچ دستگاه تجاری با تراشه جدید موجود نیست و مشخص نیست که آزمایش‌ها چگونه انجام شده است. تفاوت در مدیریت انرژی یا راه حل خنک کننده قطعا می تواند بر اعداد تأثیر بگذارد. بنابراین، آنها را با کمی نمک مصرف کنید تا زمانی که واحدهای خرده فروشی خارج شوند.

برای کسانی که نمی دانند، Snapdragon X Elite به 12 هسته سفارشی کوالکام Oryon یکنواخت مجهز است که دو مورد آنها با فرکانس 4.3 گیگاهرتز و باقی با فرکانس 3.8 گیگاهرتز کار می کنند. برای گرافیک، یک پردازنده گرافیکی Qualcomm Adreno دارد که قدرت تا 4.6 ترافلاپس می‌رسد. برای کاربردهای خاص مبتنی بر هوش مصنوعی، تراشه دارای قدرت 45 ترافلاپسی کوالکام Hexagon NPU است.

گلکسی بوک 4 اج در نزدیکی

در دیگر خبرها سامسونگ از برندهای مطرح تلفن هوشمند در بازارهای جهانی است که توانست به عملکرد بالایی در سال های اخیر پیرامون فروش محصول و سایر تولیدات دست یابد.

سامسونگ درآمد خود را برای سه ماهه اول 2024 منتهی به 31 مارس 2024 گزارش کرده است که در آن این شرکت 71.92 تریلیون وون (تقریباً 52.07 میلیارد دلار) درآمد تلفیقی را به ثبت رساند که 13 درصد افزایش نسبت به سال قبل را نشان می دهد. با توجه به تقاضا برای محصولات با ارزش افزوده بالا مانند HBM، DDR5، SSD های سرور و UFS 4.0 در سراسر سرورها، سود عملیاتی 6.61 تریلیون وون (4.78 میلیارد دلار)، افزایش 932.81 درصدی نسبت به سال گذشته به دست آورد. ذخیره سازی، کامپیوتر و موبایل، همراه با افزایش ASP.

کسب‌وکارهای MX و شبکه 33.53 تریلیون وون درآمد تلفیقی داشتند که 5 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت. سود عملیاتی این بخش 3.51 تریلیون وون بود که 10.91 درصد کاهش نسبت به سال قبل و 28.57 درصد افزایش قیمت در QQ شرکت داشت. بازار گوشی‌های هوشمند وارد سه ماهه اول فصلی پایین‌تر شد و باعث شد که بخش‌های پریمیوم و انبوه به‌طور متوالی از نظر حجم و ارزش کاهش پیدا کنند.

با این حال، MX Business به دلیل فروش قوی سری گلکسی S24 به درآمد و رشد سود عملیاتی دست یافت و از طریق تلاش‌های مستمر در بهینه‌سازی منابع، سودآوری دو رقمی را حفظ کرد. به طور کلی، MX به رشد درآمد دست یافت و علی‌رغم فشار ناشی از افزایش قیمت قطعات، سودآوری دو رقمی را حفظ کرد.

در سه ماهه دوم، انتظار می‌رود تقاضای کلی برای گوشی‌های هوشمند به دلیل فصلی بودن به‌طور متوالی کاهش یابد. بر این اساس، MX Business انتظار دارد که فروش گوشی های هوشمند کاهش یابد و فروش تبلت ها به طور متوالی ثابت بماند. MX Business رویکرد فروش پرچمدار خود را در سه ماهه دوم با استفاده از تجربه هوش مصنوعی Galaxy S24 در سایر مدل های پرچمدار و به حداکثر رساندن رقابت محصول حفظ خواهد کرد.

علاوه بر این، MX Business با ادامه ساده‌سازی عملیات در پرتو تداوم بی‌ثباتی ژئوپلیتیکی و احتمالاً افزایش هزینه‌های اجزای کلیدی، سودآوری قابل قبولی را تضمین خواهد کرد. در عین حال، MX Business به سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، از جمله در هوش مصنوعی، با وجود یک محیط چالش برانگیز، متعهد باقی خواهد ماند.

انتظار می‌رود در نیمه دوم سال، بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل تثبیت احساسات مصرف‌کننده، گسترش محصولات و خدمات هوش مصنوعی و رشد اقتصادی در بازارهای نوظهور، بهبود یابد.

منبع

به این پست امتیاز بدید



منبع