نسخه 8 گیگ رم گلکسی A24 عرضه شد


نسخه 8 گیگ رم گلکسی A24 عرضه شد

پس از ویتنام و اندونزی، سامسونگ اکنون گلکسی A24 را به مالزی می آورد. این گوشی ارزان با قیمت کمی بیش از 200 دلار در دسترس است و کسانی که زودتر از آن استفاده می کنند، چیزهای بیشتری را برای همراهی با گوشی های جدید خود دریافت می کنند. اما در عین حال، شرکت همچنین سعی می‌کند با توضیحاتی که در مورد مشخصات حافظه گوشی ارائه می‌کند، کمی عجیب عمل کند.

قیمت گلکسی A24 در مالزی 999 رینگیت (223 دلار) است و کسانی که گوشی را قبل از 31 می خریداری کنند، یک سال ضمانت تمدید شده به ارزش 99 رینگیت (22 دلار) و یک قاب شفاف به ارزش 79 رینگیت (17 دلار) به صورت رایگان دریافت می کنند. گلکسی A24 با قیمت RM999 خود دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

این گوشی با 16 گیگابایت رم عرضه نمی‌شود، زیرا می‌خواهید باور کنید که مواد بازاریابی برای مالزی است. سامسونگ در این زمینه کمی مخفی عمل کرده است و برای دریافت حقیقت باید متن دقیق صفحه اعلامیه رسمی را بخوانید. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم است و کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار نرم‌افزار داخلی رم پلاس، تا 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به‌عنوان رم مجازی و در مجموع 16 گیگابایت در نظر بگیرند.

ممکن است با گلکسی A24 بیش از  16 گیگابایت رم واقعی همراه نباشد، اما چیزی که این گوشی باید ارائه دهد پشتیبانی از سیستم عامل فوق العاده است. A24 باید برای چهار به روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و تا پنج سال آپدیت امنیتی مناسب باشد. این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه می شود، به این معنی که سامسونگ چند سال دیگر آن را با اندروید 17 به روز خواهد کرد.

در مالزی، گلکسی A24 در رنگ های قرمز تیره، سبز روشن و مشکی موجود است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ 90 هرتزی، تراشه هلیو G99 مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 25 واتی اشاره کرد. دوربین‌ها از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و VDIS، یک سنسور اولتراواید 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز سلفی 13 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند.

در اخباری مرتبط سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت Galaxy M32 5G منتشر کرده است. به‌روزرسانی شماره ساخت M326BDDS5CWD5 دارد و در حال حاضر به صورت محدود برای کاربران هندی منتشر شده است. در کشورهای دیگر، آپدیت بزودی دردسترس قرار می گیرد.

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان پچ امنیتی آوریل گوگل را روی سیستم نصب کرده اند. بیش از 60 آسیب پذیری جدی را رفع خواهد کرد. باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های موجود در آپدیت جدید تعبیه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید