کاور صفحه کلید گلکسی تب اس 9 در دست ساخت است


کاور صفحه کلید گلکسی تب اس 9 در دست ساخت است

حداقل سه تبلت جدید در آزمایشگاه های سامسونگ تحت توسعه هستند. انتظار می‌رود این شرکت دنباله‌های سری Tab S8 را در اواخر سال جاری منتشر کند و شواهد جدید تأیید می‌کند که تبلت‌های Galaxy Tab S9 آینده لوازم جانبی کیبورد خود را نادیده نخواهند گرفت.

صفحه‌کلیدهای رسمی کاوری برای Galaxy Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra به صورت آنلاین در آژانس تحقیقات رادیویی (از طریق Galaxy Club)، که معادل FCC کره جنوبی بوده، رویت شده است.

صفحه کلیدهای کاوری دارای شماره مدل EF-DX715 (Galaxy Tab S9)، EF-DX815 (Galaxy Tab S9+) و EF-DX915 (Galaxy Tab S9 Ultra) هستند. قبلاً متوجه شدیم که Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra با شماره مدل SM-X71x، SM-X81x و SM-X91x در دست ساخت هستند و نیازی به گفتن نیست که شماره مدل صفحه کلید کاوری با این شناسه ها مطابقت دارد.

انتظار می رود سامسونگ در اواخر تابستان از سه تبلت جدید خود رونمایی کند. اطلاعات کمی در مورد در دسترس بودن وجود دارد، اما این شرکت ممکن است Galaxy Tab S9 را قبل از رویداد بزرگ بعدی Unpacked یا در این رویداد کنار Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 معرفی کند. شایعه شده که Unpacked بعدی زودتر از همیشه برگزار می شود یعنی اواخر جولای.

صفحه کلید کاوری باید همزمان با تبلت های Tab S9 وارد بازار شود. معمولاً این لوازم جانبی به طور جداگانه به مشتریانی که می خواهند از تبلت های خود برای بهره وری و سامسونگ DeX استفاده کنند فروخته می شود.

در برخی بازارها، این شرکت می‌تواند صفحه کلید کاوری را به عنوان پاداش پیش‌سفارش با تبلت‌ها همراه کند. در دیگر خبرها پس از ویتنام و اندونزی، سامسونگ اکنون گلکسی A24 را به مالزی می آورد. این گوشی ارزان با قیمت کمی بیش از 200 دلار در دسترس است و کسانی که زودتر از آن استفاده می کنند، چیزهای بیشتری را برای همراهی با گوشی های جدید خود دریافت می کنند. اما در عین حال، شرکت همچنین سعی می‌کند با توضیحاتی که در مورد مشخصات حافظه گوشی ارائه می‌کند، کمی عجیب عمل کند.

قیمت گلکسی A24 در مالزی 999 رینگیت (223 دلار) است و کسانی که گوشی را قبل از 31 می خریداری کنند، یک سال ضمانت تمدید شده به ارزش 99 رینگیت (22 دلار) و یک قاب شفاف به ارزش 79 رینگیت (17 دلار) به صورت رایگان دریافت می کنند. گلکسی A24 با قیمت RM999 خود دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

منبع

به این پست امتیاز بدید