هدفون اوپو Enco Buds 2 در رنگ جدید عرضه شد


هدفون اوپو Enco Buds 2 در رنگ جدید عرضه شد

اوپو Enco Buds 2 را در آگوست سال گذشته عرضه کرد. دستگاه صوتی فقط در رنگ مشکی موجود بود. اکنون هدفون TWS در یک نوع رنگی جدید معرفی شده است. جدیدترین کار رنگ سبز لیمویی نام دارد. جدا از رنگ جدید، طراحی، مشخصات و همچنین قیمت Enco Buds 2 ثابت باقی مانده است.

قاب و هدفون نوع OPPO Enco Buds 2 Lime Green دارای سایه روشن تری از رنگ سبز است. در همین حال، فضای داخلی کیس دارای رنگ سبز کمی تیره تر است. این هدفون دارای دو اندازه نوک گوش سیلیکونی است. قیمت این دستگاه صوتی 1799 روپیه است و می توانید آن را از Flipkart و وب سایت رسمی این برند خریداری کنید.

OPPO Enco Buds 2 دارای طراحی داخل گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی است. ساقه از عملکردهای مختلف کنترل لمسی پشتیبانی می کند و کاربران حتی می توانند شاتر دوربین را کنترل کنند. این هدفون در برابر آب IPX4 مقاوم است.

از نظر صوتی، OPPO Enco Buds 2 به یک درایور تیتانیزه شده 10 میلی متری برای باس قدرتمند و غنی مجهز شده است. حذف نویز هوش مصنوعی برای کیفیت واضح در تماس ها وجود دارد. هدفون TWS دارای جلوه های صوتی Enco Live Stereo با سه حالت صدا است. این دستگاه صوتی دارای حالت تاخیر کم برای بازی از طریق بلوتوث 5.2 است. همچنین پس از باز شدن قاب، اتصال خودکار فوری به تلفن هوشمند را نیز بسته بندی می کند. ادعا شده است که OPPO Enco Buds 2 در مجموع 28 ساعت استفاده با جعبه ذخیره سازی و شارژ ارائه می‌دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید