هدفون OnePlus Buds Pro 2 Lite معرفی شد


هدفون OnePlus Buds Pro 2 Lite معرفی شد

حدود یک هفته پیش، وان پلاس اعلام کرد که Buds Pro 2 Lite جدید را در بازار خانگی خود در چین عرضه خواهد کرد. اکنون، این شرکت به طور رسمی از جدیدترین مدل های هدفون واقعا بی سیم خود رونمایی کرده است.

برای کسانی که نمی دانند، Buds Pro 2 Lite اساساً یک نسخه کوچک از Buds Pro 2 است. این هدفون برای اولین بار در هند در کنار Buds Pro 2 معرفی شد و در بازار خارج از کشور Buds Pro 2R نامیده شد. اما در چین، گوشی‌های شنیدنی با نام Buds Pro 2 Lite به فروش خواهند رسید. در مورد طراحی آن صحبت کنیم، این هدفون دارای زیبایی یکسانی با طراحی دو رنگ است. هدفون ها همچنین ساقه براق و روکش مات را حفظ می کنند. قابل ذکر است که هدفون های جدید نیز توسط آهنگساز مشهور آلمانی هانس زیمر تنظیم می شوند.

تنها تفاوت قابل توجه بین Buds Pro 2 و Buds Pro 2 Lite (به غیر از قیمت آن) عدم وجود قابلیت شارژ بی سیم و ردیابی سر در دومی بود. اگرچه، Buds Pro 2 Lite همچنان دارای صدای فضایی برای جلوه های صوتی سه بعدی است. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: راه اندازی دو درایور با درایورهای 11 میلی متری و 6 میلی متری، حذف نویز فعال تطبیقی تا 48 دسی بل، حالت شفافیت، کدک صوتی LHDC 5.0 و حالت تأخیر کم 54 میلی ثانیه برای بازی.

OnePlus Buds Pro 2 Lite دارای بلوتوث 5.2 است و با قاب شارژ می تواند تا 39 ساعت دوام بیاورد. این هدفون ها به تنهایی تا 9 ساعت عمر باتری دارند که با فعال کردن ANC به 6 ساعت کاهش می یابد. Buds Pro 2 Lite از 13 مارس 2023 با برچسب قیمت 799 یوان به فروش می رسد، اگرچه قیمت پیش خرید 749 یوان تعیین شده است. همچنین در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید