هدفون Redmi Buds 4 Harry Potter Edition راهی بازار شد


هدفون Redmi Buds 4 Harry Potter Edition راهی بازار شد

ردمی اولین هدفون خود را با تم هری پاتر عرضه کرد. نسخه Redmi Buds 4 Harry Potter برای هر طرفدار هری پاتر جذابیت دارد. این هدفون دارای جزئیات و آثار هنری بسیاری از رمان و فیلم برگرفته هری پاتر است.

هدفون Redmi Buds 4 Harry Potter Edition دارای طرح رعد و برق معروف بوده که به رنگ طلایی حک شده و کیس شارژ مشکی دارای نشان زیبای هاگوارتز به رنگ طلایی است.

این گجت پوشیدنی دارای یک کیس محافظ مشکی بوده که نقوش زیادی از فیلم بر روی سطح آن نقش بسته است و در مرکز آن قیچی طلایی وجود دارد. حتی کیس بسته بندی نیز به طور انحصاری طراحی شده و نشان هاگوارتز و سایر جزئیات در هر طرف حک شده است. به طور کلی Redmi Buds 4 Harry Potter edition یک کلکسیون رویایی برای پاترهدها در سراسر جهان است.

Redmi Buds 4 Harry Potter  اکنون فقط با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در Giztop در دسترس است. Redmi Buds 4 HP Edition، جدیدترین هدفون‌ Redmi دارای یک درایور پویا 10 میلی‌متری بوده که کیفیت صدای Hi-Fi و صدای استریو مجازی را به شما می‌دهد. هدفون حذف نویز 35 دسی بلی را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می دهند.

نسخه Buds 4 HP برای علاقه مندان به بازی عالی است زیرا با آخرین اتصال بلوتوث 5.2 که تاخیر 59 میلی ثانیه داشته، ارائه می شود. شما همچنین یک حالت شفافیت دوگانه دارید که به شما کمک می کند صدای خارجی را مدیریت کرده و آگاهی موقعیتی بهتری داشته باشید. هدفون‌ با یک بار شارژ 6 ساعت پخش بی‌وقفه و 30 ساعت با کیس شارژ به شما امکان تجربه می دهد. هدفون دارای قابلیت ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP54 بوده از کنترل لمسی چند منظوره برای پخش، مکث، تغییر مسیر و موارد دیگر پشتیبانی می کنند.

اکنون می توانید Redmi Buds 4 Harry Potter Edition را با قیمت 99.99 دلار فقط در Giztop خریداری کنید. برند زیرمجموعه شیائومی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با گزینه های جذاب تکمیل سازد. ردمی بادز 4 که در نسخه هری پاتر ادیشن معرفی شده با ویژگی های جذاب ظاهری نظر هر علاقمند به هری پاتر را جلب می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید