کانال تلگرامی فیلم و سریال خارجی و ایرانی


یکی از ساده‌ترین راه‌های دانلود و دسترسی به فیلم و سریال، کانال‌های تلگرامی هستند و به همین دلیل آشنایی با این راه‌های دسترسی می‌تواند برای عموم افراد و به‌خصوص علاقه‌مندان به هنر سینما مورد اهمیت باشد. یک مطلب جامع در این مورد علاوه بر معرفی کانال تلگرامی فیلم و سریال، باید همراه با تفکیک فیلم و سریال ایرانی و خارجی و همین‌طور مشخص کردن بهترین کانال‌ها و دلایل این انتخاب باشد تا بهتر به راهنمایی علاقه‌مندان در این حوزه بپردازد.

فرادرس

دلایل استفاده از کانال تلگرامی فیلم و سریال خارجی و ایران

مهم‌ترین نکته‌ها و دلایل استفاده از کانال‌های تلگرامی فیلم و سریال را می‌توان کاربری راحت، رایگان بودن دانلود و تماشای فیلم و همین‌طور در دسترس قرار دادن طیف وسیعی از فیلم‌ها و سریال‌های اکران شده در سراسر دنیا و یا پخش شده در شبکه‌های تلویزیونی و همچنین شبکه‌های استریم و VODها دانست. از طرف دیگر این روش دسترسی به فیلم و سریال از ویژگی تفکیک و بخش‌بندی فیلم‌ها برخوردار است، به این معنی که کانال‌های تلگرامی فیلم و سریال مانند عموم وب‌سایت‌ها تنوع زیادی از نظر نوع و ژانر فیلم ندارند اما به همین دلیل برای علاقه‌مندان بخش‌های مختلف مسیرهای راحت‌تر و البته سریع‌تری مشخص می‌کنند. این کانال‌ها هر کدام در یک بخش خاص مانند دانلود فیلم ایرانی، فیلم و سریال بدون سانسور و… فعالیت می‌کنند و به همین دلیل مخاطبان آن‌ها به شکل سرراست‌تری با حوزه فعالیت کانال مواجه شده و می‌توانند فعالیت‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

کانال فیلم و سریال رایگان

کانال تلگرام فیلم و سریال عاشقانه بدون سانسور

بیشتر کانال‌های تلگرامی که فعالیت آن‌ها در زمینه فیلم و سریال است، به‌خصوص در مورد فیلم و سریال خارجی به‌صورت رایگان لینک فایل‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. در این میان برخی از کانال‌های تخصصی مانند کانال ۳۰نما، ممکن است برای در اختیار قرار دادن برخی از فایل‌ها حق اشتراک در نظر گرفته باشند و یا طبق قوانین کپی رایت و حقوق مؤلفان عمل کرده و فقط لینک‌های قانونی و غیر رایگان فیلم‌ها را در اختیار قرار بدهند. پس کاربران می‌توانند با توجه به این حالت‌های مختلف و ترجیح و نیازهای خود، انواع کانال تلگرامی فیلم و سریال مناسب خود را انتخاب کنند. برخی از این کانال‌ها به شرح زیر است:

  • کانال تلگرام فیلم و سریال عاشقانه  کانال سریال ناب seriialnab
  • کانال فیلم و سریال کره‌ای: کانال 2serial asia
  • کانال فیلم هندی: کانال FilnCinemaz و کانال AW-DL
  • کانال انیمه: کانال AnimeChannelBestو کانال AW-DL
  • و…

کانال تلگرامی فیلم و سریال ایرانی جدید

در این بخش می توانید با کانال های تلگرامی که فیلم و سریال های ایرانی جدید را به شما معرفی می کنند و لینک دانلودشان را در اختیار شما قرار می دهند را می توانید در یافت کنید.

کانال تلگرام سریال ایرانی seriyalirani8989

این بستر برای علاقه‌مندان فیلم ایرانی فایل‌های باکیفیتی جهت دانلود قرار می‌دهد و امکان جستجو راحت از طریق هشتک هم دارد.

کانال تلگرام کافه سینما Cafecinama99

آرشیو قوی، فعالیت به‌روز و در اختیار قرار دادن اطلاعات کاربردی در کنار فایل‌های دانلود فیلم و سریال ایرانی از ویژگی‌های اصلی این کانال تلگرامی است و روزانه تعداد زیادی از کاربران به آن مراجعه می‌کنند.

کانال تلگرام سینمای خانگی cinamakhanegi

این کانال از مرجع‌ترین مراکز دانلود فیلم ایرانی به‌خصوص سریال‌های شبکه نمایش خانگی است و چون کیفیت‌های مختلفی را در دسترس اعضا قرار می‌دهد، بیشتر نیازها در این زمینه را پاسخ می‌دهد.

کانال آکادمی فیلم academyfilm

این کانال علیرغم جدید بودن توانسته جایگاه مناسبی بین مخاطبان پیدا کند و چون امکان دانلود مستقیم را فراهم کرده، کاربری راحت و آسانی دارد.

بهترین کانال فیلم و سریال ایرانی رایگان

اگر به دنبال کانال تلگرام آرشیو سریال ایرانی رایگان هستید می توانیددر این بخش با این کانال ها آشنا شوید.

کانال آرشیو فیلم بین‌ها archivfilmbinha

در کنار کانال‌هایی مانند کانال تله مووی پلاس TeleMoviePlusکه به‌صورت نیم‌بها است، کانال‌هایی مانند آرشیو فیلم بین‌ها فایل‌های فیلم و سریال ایرانی را کاملاً به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و از این نظر بیشتر از سایر کانال‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

کانال تلگرام IranFilm30

این کانال فیلم علاوه بر ارائه گزینه‌های دانلود به‌صورت رایگان، به موارد جذاب دیگری مانند اخبار و حواشی سلبریتی‌ها نیز می‌پردازد.

کانال فیلم ایرانی فیلمیران Filmiran

این کانال تلگرامی تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را ارائه می‌دهد و از مزیت‌های آن قرار دادن اخبار و تریلر فیلم‌ها و دانلود از سرور مستقیم تلگرام است.

کانال تلگرامی فیلم وین Filmwin

ویژگی برتر این کانال اطلاعات دقیق و امتیازات فیلم‌ها است و همچنین امکان دانلود فیلم‌های و سریال‌های خارجی را هم در کنار فیلم‌ها ایرانی جدید برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. این کانال از قدیمی‌ترین کانال‌های فیلم و سریال ایرانی است و به همین دلیل تا به امروز آرشیو جامعی را ترتیب داده است و بیشتر نیازهای علاقه‌مندان به فیلم و سریال ایرانی را برآورده می‌کند.

کانال تلگرامی فیلم سون FXFILM

در این کانال دسترسی به فیلم‌های و سریال‌های خارجی هم وجود دارد، اما تمرکز اصلی آن بر روی سریال‌های ایرانی و به‌خصوص سریال‌های شبکه نمایش خانگی است و بیشتر مورد علاقه‌مندان به این حوزه قرار دارد.

کانال تلگرام زرفیلم ZarFilm

زر فیلم علاوه بر برخورداری از وب‌سایت جامع و کامل فیلم‌ها و سریال‌های دوبله، بر روی ارائه فایل‌ها به زیرنویس چسبیده و دوبله فارسی هم تمرکز دارد و از بهترین کانال‌های تلگرامی فیلم و سریال بدون سانسور محسوب می‌شود.

کانال تلگرام فیلم و سریال بدون سانسور

کانال تلگرام ۳۰نما 30nama

این کانال را شاید بتوان متنوع‌ترین و جامع‌ترین کانال فیلم و سریال بدون سانسور در ایران دانست که وب‌سایت فعال آن هم دسترسی به بیشتر فیلم‌های روز و تاریخ سینما را راحت کرده است.

کانال تلگرامی فیلم تو مووی Film2movie

علاقه‌مندان به سینمای جهان می‌توانند به دایره گسترده‌ای از فیلم‌های روز جهان در این کانال دسترسی پیدا کنند که از مزیت‌های اصلی آن قرار دادن حجم‌ها و کیفیت‌های مختلف فایل است.

کانال تلگرامی یک موویز YekMovies

قرار دادن فایل تریلر و مطالب اخبار و معرفی فیلم‌ها به‌صورت به‌روز از مهم‌ترین ویژگی‌های این کانال است و به‌طور تخصصی بر روی سینمای جهان کار می‌کند.

بهترین کانال فیلم و سریال بدون سانسور

کانال تلگرامی الماس مووی AlmasMovie

کانال فیلم و سریال ایرانی و خارجی الماس مووی یکی از جامع‌ترین گزینه‌ها در این زمینه است که از ویژگی‌های عالی آن می‌توان به ربات، ارائه برخی از فیلم‌ها با زیرنویس چسبیده و به‌روز بودن فعالیت کانال است.

کانال تلگرامی سینما فکت CinemaFact

این کانال تقریباً از کامل‌ترین آرشیوهای فیلم خارجی و سریال برخوردار است و آمار بالای اعضا آن هم نشان می‌دهد که جزو بهترین‌ها در این دسته قرار می‌گیرد.

کانال تلگرامی تایم سیتی TimeCity

این کانال تلگرامی به‌طور مشخص جدیدترین و محبوب‌ترین موارد در حوزه فیلم و سریال ایرانی و خارجی رادر اختیار اعضای کانال قرار می‌دهد و از نظر نشر اخبار و اطلاعات و نقد فیلم‌ها از بسترهای فعال تلگرامی به شمار می‌آید.

همچنین به موارد زیر هم می‌توان اشاره کرد:

  • کانال تلگرامی فیلم بازان filmbazzan2@
  • کانال تلگرامی فیلم دی ال filmed-dl@
  • کانال تلگرامی آی مووی iMovie2040@
  • و…

مطالب مرتبط :پ

پرطرفدارترین کانال های موزیک تلگرام را بشناسید

معرفی رایگان کانال تلگرام شما

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید