گزینه رنگی جدید Transformers گوشی Realme GT Neo 5 SE در راه است


گزینه رنگی جدید Transformers گوشی Realme GT Neo 5 SE در راه است

روز گذشته، ریلمی اعلام کرد که با همکاری فیلم بعدی Transformers: Rise of the Beasts، از گزینه رنگ جدیدی برای Realme GT Neo 5 SE رونمایی خواهد کرد. این نوع رنگ در حال حاضر معرفی نشده، اما متاسفانه، هیچ چیز خاصی در مورد آن وجود ندارد.

سایه جدید برای گوشی هوشمند رسما Holy White Phantom نام دارد. این رنگ ربطی به Transformers ندارد. این برند با یک ویدیو کوتاه از تریلر فیلم این رنگ را تبلیغ می کند. رنگ ماشین و گوشی اصلا به هم نمی خورد. به نظر می رسد این مشارکت تصمیمی در آخرین لحظه باشد، بنابراین هیچ سفارشی سازی مناسبی وجود ندارد.

علاوه بر سایه جدید برای Realme GT Neo 5 SE، این شرکت همچنین یک تم برای تمام مدل‌های طراحی شده پس از Transformers اعلام کرده است. این تم در تاریخ 23 می برای دانلود در دسترس خواهد بود، زمانی که گوشی برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود.

با توجه به قیمت، دستگاه در فانتوم سفید برابر با دو رنگ اصلی Final Fantasy و Polar Black است. اما مشخص نیست که آیا در هر چهار پیکربندی حافظه موجود خواهد بود یا کمتر.

در نهایت، برخی از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند شامل چیپست کوالکام Snapdragon 7 Plus Gen 2، صفحه نمایش 10 بیتی 1.5K اولد 144 هرتزی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی می شود. این گوشی با Redmi Note 12 Turbo (Poco F5) در چین رقابت می کند و هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده است.

در دیگر خبرها ریلمی قرار است گوشی هوشمند Narzo N53 را در 18 می معرفی کند. اکنون قبل از رونمایی در هفته آینده، میکروسایت هندی برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرده است. ما قبلاً نگاهی به طراحی پنل عقب گوشی داشتیم. گفته می شود که باریک ترین گوشی هوشمند Realme خواهد بود.

طبق آخرین تیزر، ریلمی Narzo N53 تایید شده که از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از طریق درگاه USB-C برخوردار است. ادعا می شود که تنها در 34 دقیقه به 50 درصد شارژ می رسد. این دستگاه دارای محافظ در برابر دمای بیش از حد خواهد بود. محصول آینده همچنین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز ثانویه و یک فلاش LED است.

طبق تیزرهای قبلی، Narzo N53 طراحی مشابه مدل های Pro آیفون های نسل گذشته را به نمایش می گذارد. گفته می‌شود که پنل عقب دارای روکش رشته‌ای طلایی و طرح کالیفرنیا سانشاین است.

منبع

به این پست امتیاز بدید