آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگی خاص


آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگی خاص

با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی گوگل Pixel 7a، اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر می شود. پیشتر در مورد تصاویر بازاریابی فاش شده گزارش داده بودیم که تأیید می کرد تلفن هوشمند دارای شارژ بی سیم است. افشای اطلاعات جدیدتر قیمت کانادایی دستگاه را نشان می دهد و همچنین گزینه رنگ جدیدی نیز در کار است.

به گفته اوان بلاس، افشاگر صنعت، Pixel 7a با رنگ نارنجی عرضه خواهد شد که به عنوان Coral شناخته می شود. با این گزینه رنگی جدید، Pixel 7a در مجموع با 4 رنگ در 10 می معرفی خواهد شد. دیگر گزینه های رنگی که قبلا فاش شده بودند عبارتند از خاکستری، نقره ای و آبی روشن.

در گزارش دیگری، قیمت کانادایی دستگاه نیز به بیرون درز کرده است. بر اساس این گزارش، قیمت این گوشی هوشمند در هنگام عرضه 702 دلار کانادا یا همان 42200 روپیه است و برای نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی چنین قیمتی در نظر گرفته شد. شایعات قبلی همچنین اشاره کردند که دستگاه با یک گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ خبری رسمی در مورد آن وجود ندارد.

آشکار شدن گوشی Pixel 7a در رنگی خاص

بر اساس اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود Pixel 7a آینده دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز باشد. چیپست داخلی Tensor G2 گوگل که همچنین پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را قدرت می بخشد، در آن تعبیه خواهد شد. پیش بینی می شود این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به UFS 3.1 باشد.

پیش بینی شده پیکسل 7a دارای یک دوربین عقب 64 مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید برای عکاسی باشد. دوربین سلفی یک سنسور 10.8 مگاپیکسلی خواهد بود که ایده آل به نظر می رسد. باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تا 72 ساعت دوام خواهد آورد، که انرژی را تامین می کند. علاوه بر این، باتری با شارژ سیمی 20 واتی و همچنین پشتیبانی از شارژ بی سیم سازگار خواهد بود.

این گوشی هوشمند اندروید 13 داشته و به عنوان یک میان رده گزینه ای جذاب است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 10 می امسال و رویداد Google I/O 2023 منتظر ماند. گوگل در تلاش است هر سال میان رده های باکیفیتی را راهی بازار کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید