گوشی اچ تی سی U23 راهی بازار شد


پس از رونمایی HTC U23 و U23 Pro در ماه می، این برند سرانجام فروش U23 را در تایوان آغاز کرد. این دستگاه دارای ویژگی های برجسته ای مانند صفحه نمایش اولد +FHD، سیستم دوربین سه گانه و پردازنده سری Snapdragon 7 است.

HTC U23 در یک نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که قیمت آن 14990 TWD (480 دلار) است. برای خرید از وب سایت این برند در دسترس بوده و در دو رنگ وجود دارد: بنفش رولند و آبی آبی.

HTC U23 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus است که آن را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می کند. HTC U23 با پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس دارد. این دستگاه از استاندارد ضدآب گواهی IP67 بهره برده که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را ارائه می دهد.

سیستم دوربین اصلی شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می شود که حالت های عکاسی مختلفی مانند حرفه ای، صحنه شب، پرتره، عکس های زاویه باز، تنظیمات زیبایی، تایم لپس و آهسته را ارائه می دهد. در عکاسی متحرک دوربین اصلی همچنین از فیلمبرداری 4K با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می کند. در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم زیبایی، حالت پرتره، حالت صحنه شب و قابلیت تایم لپس وجود دارد. این دستگاه دارای دو بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا است. همچنین از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط مطابق با اولویت رو به رشد تبلت در محیط های کاری و تحصیلی، به نظر می رسد HTC در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین محصول خود تحت عنوان، HTC A103 Plus باشد. با توجه به مشخصات، هدف این تبلت جدید پاسخگویی به نیازهای مختلف دانش آموزان و دانشجویانی است که به دنبال دستگاه های با کارایی بالا هستند.

اچ تی سی A103 Plus موفق شد گواهی Google GMS را کسب کند و نشان می دهد که دستگاه در حال انجام تست و ارزیابی دقیق است. با قضاوت از اطلاعات موجود در مورد مشخصات آن، اچ تی سی  A103 Plus به عنوان یک تبلت مقرون به صرفه شناخته می شود. قیمت پیش‌بینی‌شده و مجموعه ویژگی‌های دستگاه انتظار می‌رود طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگانی را که به دنبال یک تجربه مقرون‌به‌صرفه و در عین حال توانمند هستند، برآورده کند.

این گواهی تایید می کند که HTC A103 Plus تبلت Wi-Fi 4G خواهد بود. این مدل دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی FHD با وضوح 1200*1920 پیکسل است. همچنین از پردازنده مدیاتک MTK8768A برخوردار بوده که شامل چهار هسته Arm Cortex-A53 دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Arm Cortex-A53 دارای فرکانس 1.5 گیگاهرتز می شود. این شامل یک GPU (IMG8320) با فرکانس 650 مگاهرتز برای پردازش گرافیکی است. این تبلت با دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی عرضه می شود، در حالی که می توان با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی که دارای قابلیت تشخیص چهره و قابلیت بازگشایی چهره با هوش مصنوعی است، عکس های سلفی گرفت.

اچ تی سی A103 Plus دارای سیستم عامل اندروید 13.0 بوده و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از کارت MicroSD تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. این تبلت از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و از بلوتوث 5.0 و وای فای دو بانده پشتیبانی می کند. دستگاه همچنین دارای پورت Type-C USB 2.0، پشتیبانی از OTG و حسگرهای مختلف از جمله ژیروسکوپ، شتاب سنجش و غیره خواهد بود. محصول جدید اچ تی سی دارای ویژگی های استانداردی مانند GPS، A-GPS و GLONASS برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید