انتشار آپدیت بزرگ برای گوشی موتورولا Razr 40 Ultra


انتشار آپدیت بزرگ برای گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

موتورولا Razr 40 Ultra تقریباً 2 ماه است که در چین به فروش می رسد. بر اساس گزارش بدست آمد، این دستگاه اکنون یک آپدیت نرم افزاری بزرگ در منطقه دریافت می کند.

جدیدترین آپدیت سیستم عاملی تعداد زیادی اصلاحات و بهینه سازی را به همراه دارد. همچنین با یک ویژگی مفید جدید ارائه می شود و آپدیت امنیتی را به روز می کند.

طبق تغییرات رسمی اعلام شده، به‌روزرسانی جدید سیستمی برای موتورولا Razr 40 Ultra، آپدیت امنیتی را تا جولای 2023 افزایش می‌دهد. مهم‌تر از همه، این به‌روزرسانی از برنامه QQ در نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که نمی دانند، QQ یک پلتفرم پیام رسانی در چین است. بنابراین، استفاده از برنامه بر روی صفحه نمایش Razr 40 Ultra بدون باز کردن صفحه نمایش اصلی تاشو یک عامل راحت است.

علاوه بر این، نرم افزار جدید با بهینه‌سازی‌هایی برای چندین مورد از جمله شارژ، مصرف انرژی، حالت چادری، تجربه صفحه‌نمایش خارجی، عملکرد شبکه، دوربین‌ها، نمایش بی‌سیم و عملکرد بازی وارد بازار می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین برای تجربه برنامه‌های شخص ثالث، به‌ویژه در صفحه نمایش، اصلاحاتی را ارائه می‌کند.

در نهایت، به‌روزرسانی سیستمی جدید تقریباً همه برنامه‌های سیستمی را به دلیل اصلاحات و بهینه‌سازی‌های متعدد افزایش می‌دهد. بیلد نرم افزار جدید به صورت دسته ای مانند هر آپدیت OTA دیگری عرضه می شود. این آپدیت بایستی طی چند روز آینده به تمام مدل های چینی موتورولا ریزر 40 اولترا برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید