گوشی Redmi A2 بزودی راهی بازار می شود


گوشی Redmi A2 بزودی راهی بازار می شود

شیائومی رسما تایید کرد که سری Redmi A2 بزودی عرضه می شود. این سری دو مدل Redmi A2 و A2+ را دربرگرفته که اواخر این ماه در مناطق مختلفی عرضه می شود.

برای کسانی که نمی دانند، غول فناوری چینی برای اولین بار گوشی های هوشمند سری A2 را در مارس 2023 راهی بازار جهانی کرد. اکنون، این برند تأیید کرده است که این سری به بازار هند نیز خواهد رسید. این دو گوشی هوشمند کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و مشخصات بسیار مشابهی دارند. هر دو مدل دارای پنل ال سی دی 6.52 اینچی HD+ بوده و به تراشه هلیو G36 مدیاتک مجهز هستند.

A2 و A2+ دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده، در حالی که در عقب دارای سیستم دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی با سنسور عمق ثانویه هستند. در بخش سخت افزاری، این دو دستگاه از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته، اما فقط از شارژ استاندارد 10 واتی پشتیبانی می‌کنند. قابل ذکر است، تنها تفاوت بین این دو مدل، تعبیه یک اسکنر اثر انگشت در عقب برای مدل کمی گران‌تر Redmi A2+ است. جدا از این، هر دو دستگاه اندروید 13 نسخه Go خواهند شد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، A2 و A2+ در رنگ های مختلف به بازار می رسند که شامل انواع آبی روشن، سبز روشن و مشکی می شود. علاوه بر این، این دو گوشی هوشمند دارای پنل عقب چرمی هستند. سری Redmi A2 در آمازون و همچنین فروشگاه‌های آفلاین و وب‌سایت رسمی این شرکت به فروش می‌رسد. در اخباری مرتبط شرکت ردمی زیربرند شیائومی به تازگی از نسخه سازمانی ردمی Book 15E رونمایی کرد. لپ تاپی که برای کاربران تجاری و سازمانی تدارک دیده شده و برخی ویژگی‌های خاصی به کاربران خود ارائه می دهد.

در واقع این یک لپ‌تاپ قدرتمند است که مطابق با خواسته‌های کاربران تجاری امروزی طراحی شد. این دستگاه شیک و سبک وزن دارای ویژگی هایی است که آن را هم برای کار و هم برای بازی مناسب می کند. در بخش مشخصات دستگاه، لپ تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با پشتیبانی از DC dimming دارد.

این برند همچنین ادعا می کند که نمایشگر استفاده شده در دستگاه فاقد انعکاس است. این دستگاه از یک پردازنده اینتل Core i7 H35 با حافظه پنهان 12 مگابایتی و حداکثر فرکانس 5.0 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین دارای 16 گیگابایت رم پرسرعت DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD M.2 است. لپ تاپ به راحتی تمام نیازهای تجاری شما را برطرف می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید