آپدیت جدید اپل واچ یک تغییر دهنده بازی در مراقبت از پارکینسون است


اپل با انتشار آپدیت watchOS 9.6.1 با هدف رفع نیازهای مبتلایان به بیماری پارکینسون، گامی رو به جلو در تعهد خود به مراقبت های بهداشتی برداشته است. در حالی که به‌روزرسانی‌های اپل واچ به طور منظم انجام می‌شود، این یکی با اطمینان از ردیابی موثر لرزش و علائم دیسکینزی برجسته است.

اهمیت این به‌روزرسانی در تأثیر آن بر درمان پزشکی است. برنامه H20 Therapeutics، Parky، که از API اختلال حرکتی اپل استفاده می‌کند، به دلیل مشکلی که دسترسی به داده‌های حرکتی را مسدود می‌کرد، مانع شد. به‌روزرسانی جدید این مشکل را برطرف می‌کند و به برنامه اجازه می‌دهد تا تغییراتی را در علائم بیماران پارکینسون ثبت کند که در ۹۴ درصد مواقع با انتظارات پزشکان مطابقت دارد.

این نه تنها نقش اپل در سلامت و تندرستی را برجسته می‌کند، بلکه بر اهمیت فناوری در کمک به متخصصان پزشکی در برنامه‌های تشخیص و درمانشان تأکید دارد. قبل از رفع مشکل، ناتوانی در دسترسی به API اختلال حرکتی منجر به شکاف در اطلاعات حیاتی برای پزشکان شد. این به‌روزرسانی اکنون ردیابی مداوم را تضمین می‌کند.

معرفی یک رابط کاربری مبتنی بر رنگ با استفاده از رنگ سبز برای نشان دادن علائم کمتر، درک را برای بیماران و مراقبان ساده‌تر می‌کند. این آپدیت فقط در مورد افزایش عملکرد نیست. این بازتابی از تلاش آگاهانه اپل برای کمک به مراقبت های بهداشتی و سلامتی است. یک روش آپدیت که فقط نیاز به شارژ ساعت تا 50درصد و در محدوده Wi-Fi دارد، تضمین می کند که این بهبود به راحتی برای همه کاربران واجد شرایط اپل واچ قابل دسترسی است.

اپل واچ و کمک بیشتر به بیماران

در اخباری مرتبط سال های اخیر، اپل شروع به تولید محصولات محبوب خود مانند آیفون در هند کرد. بزرگ‌ترین تامین‌کننده این شرکت، فاکس‌کان، مسئول تولید گوشی‌های هوشمند در منطقه است و اکنون به نظر می‌رسد که ایرپادز را نیز در کارخانه‌های خود تولید خواهد کرد.

بر اساس یک گزارش جدید، غول کوپرتینویی در حال برنامه ریزی برای ساخت محلی برای تولید ایرپادز در هند است. ایرپادز آینده توسط فاکسکان از کارخانه آن واقع در حیدرآباد به صورت انبوه تولید خواهد شد. به عبارت دیگر، ایرپادز به زودی با برچسب Made in India نیز خواهند آمد. ظاهرا فاکسکان سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری برای کارخانه حیدرآباد خود را تایید کرده است.

گزارش PTI بیان می‌کند که منابع ادعا می‌کنند تولید ایرپادز تا دسامبر 2024 در هند آغاز می‌شود. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان هندی باید تا سال 2025 منتظر بمانند تا ایرپادز ساخت داخل را خریداری کنند. برای اولین بار شایعه شد که سازنده آیفون در اوایل سال جاری تولید AirPods را آغاز می کند، اما با سرمایه گذاری اولیه کمتر از 200 میلیون دلار.

در حال حاضر، اپل AirPods (نسل دوم و سوم) و AirPods Pro (نسل دوم) خود را در این کشور به فروش می رساند. متأسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا تولید محلی به قیمت گذاری AirPods در منطقه تأثیر می گذارد یا خیر. در اخباری دیگر طبق گزارش‌ها، اپل در حال آماده‌سازی یک بازنگری اساسی برای اپل واچ نمادین خود است، با عرضه احتمالی “Apple Watch X” در میان سال‌های 2024 یا 2025، به مناسبت ده سالگی این گجت. انتظار می رود این مدل آینده پس از یک سری آپدیت کوچکتر، مهم ترین تغییرات را در تاریخچه ساعت به همراه داشته باشد.

بر اساس دیدگاه‌های مارک گورمن، تحلیلگر فناوری، اپل واچ X می‌تواند طراحی شیک‌تری داشته باشد و یک سیستم مغناطیسی جدید برای اتصال بند معرفی کند. طراحی فعلی، که در آن بندها به طرفین لغزنده و قفل می شوند، فضای ارزشمندی را در داخل دستگاه اشغال می کند و پیشرفت هایی مانند باتری های بزرگتر را محدود می کند. به هر حال انتظار داریم که این برند ویژگی های بهتری هم بیافزاید.

منبع

به این پست امتیاز بدید