انتشار اطلاعاتی از نسل بعدی اپل واچ اولترا


انتشار اطلاعاتی از نسل بعدی اپل واچ اولترا

اپل درصدد است سال جاری یا در سال 2024 نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ اولترا را معرفی کند. ساعتی که بسیار موردتوجه قرار گرفت و با طراحی متفاوت نسبت به نسل های قبلی راهی بازار شد.

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر صنعت، اپل در نسل بعدی ساعت اولترا خود تغییراتی به وجود خواهد آورد. گفته شده در این مدل از قطعات پرینت سه بعدی استفاده خواهد شد.

دکمه ها و تاج واچ اولترا ممکن است کاندیدهای اصلی باشند، پس باز هم، این امکان وجود دارد تمامی قطعا پرینت سه بعدی شوند. تغییر در روش‌های تولید انبوه اپل برای کمک به کنترل BOM گجت های پوشیدنی رده بالای اپل پشتیبانی می‌شود، حتی اگر اجزای چاپ شده با چاپ سه بعدی هنوز باید با استفاده از فرز سنتی CNC “تمام” شوند.

پیش بینی می شود که واچ اولترا در نیمه دوم سال 2023 عرضه شود. در اخباری مرتبط در گزارش اخیر، اپل پتنت جدیدی را در رابطه با کسب و کار هتلداری به دست آورده است، که اشاره ای به سرمایه گذاری بالقوه این شرکت در صنعت مهمانداری با برنامه اختصاصی هتل برای آیفون و اپل واچ دارد. این پتنت که توسط اداره علائم تجاری و ثبت اختراع ایالات متحده (USPTO) فاش شده، طیف وسیعی از ویژگی‌هایی را که می‌تواند تجربه هتل را برای مسافران متحول کند، تشریح کرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از توضیحات ثبت اختراع اپل، برنامه پیشنهادی هتل با هدف افزایش راحتی و کارایی اقامت در هتل است. این پلتفرم جامعی را پیش‌بینی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد رزرو کنند، ثبت نام کنند، سرویس اتاق سفارش دهند، تنظیمات اتاق کنترل کنند، به خدمات دربان دسترسی داشته باشند و اطلاعاتی درباره جاذبه‌ها و مراکز خرید اطراف جمع‌آوری کنند. به‌علاوه، این برنامه فرآیندهای خروج را تسهیل می‌کند و به ترتیبات مربوط به حمل‌ونقل مانند رزرو تاکسی یا اجاره خودرو کمک می‌کند.

برای ارائه این تجربه یکپارچه، اپل بر نیاز به ادغام با سیستم های مختلف هتل تاکید دارد. کاربران در طول اقامت خود با دستگاه های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است از طریق تلفن رزرو کنند، در میز پذیرش حضور پیدا کنند، از منوی تلویزیون برای سفارش گزینه‌های سرگرمی استفاده کنند و برای توصیه‌ها و راهنمایی‌های محلی با دربان مکالمه رو در رو انجام دهند.

برنامه هتل پیش بینی شده با هدف اتصال آیفون ها و ساعت های اپل به زیرساخت هتل، امکان دسترسی مستقیم به خدمات سفارش، کنترل اتاق و سایر امکانات هتل را دارد. علاوه بر این، اطلاعات جامعی در مورد نقاط دیدنی، مراکز خرید و فروشگاه‌های اطراف ارائه می‌کند و به عنوان یک راه‌حل یک‌جا برای نیازهای مهمانان عمل می‌کند.

طرح‌های ثبت اختراع، پتانسیل برنامه را برای بهره‌گیری از جنبه‌های مختلف عملکرد اتاق، از جمله نور، دما، تنظیمات صوتی و تصویری، و همچنین کنترل‌های وان به تصویر می‌کشند. این سطح از یکپارچگی و شخصی سازی می تواند آسایش و راحتی بی نظیری را در طول اقامت در هتل برای مهمانان فراهم کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید