افشا مشخصات گوشی اوپو Find N3 Flip


انتظار می رود اوپو گوشی Find N3 Flip را در 29 آگوست معرفی کند. این برند Find N2 Flip را در دسامبر 2022 معرفی کرد. تلفن اصلی مجهز به چیپست Dimensity 9000 Plus بود. شایعات حاکی از آن است که N3 Flip مجهز به تراشه جدیدتر Dimensity سری 9 خواهد بود. لیست Geekbench از دستگاه به همراه چیپ دستگاه رونمایی کرد.

همانطور که در اسکرین شات Geekbench مشاهده می شود، Find N3 Flip با شماره مدل PHT110 کشف شد. جزئیات CPU و GPU ذکر شده در لیست تایید می کند که دستگاه از تراشه Dimensity 9200 انرژی می گیرد. این همان تراشه ای است که در گوشی هایی مانند ویوو X90، X90 Pro و اوپو Find X6 پیدا می شود.

لیست Geekbench همچنین بیان می‌کند که این دستگاه به 12 گیگابایت رم مجهز است و بر با اندروید 13 همراه است. طبق گزارش‌ها، دستگاه همچنین در نسخه رم 16 گیگابایتی عرضه می‌شود و تجربه ColorOS 13.1 را ارائه می‌دهد. این دستگاه در تست تک هسته ای 1367 و در تست های چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز 4168 را کسب کرد.

بخش دوربین یک ارتقاء اساسی در Find N3 Flip دریافت خواهد کرد. این ماژول دارای یک حسگر دوربین گرد بازطراحی شده است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS است که با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر همراه می شود. . باقی مشخصات احتمالاً همان مشخصات موجود در Find N2 Flip هستند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت N3 Flip در دسترس نیست.

اوپو Find N3 Flip در نزدیکی

در اخباری مرتبط گوشی هوشمند سری A آینده اوپو، موسوم به A18، پس از دریافت چندین گواهی، در پلتفرم SIRIM مالزی رویت شد. از آن‌چه به نظر می‌رسد، احتمالاً به‌زودی عرضه این دستگاه انجام خواهد شد.

گوشی هوشمند آینده A18 گواهی SIRIM مالزی را با کد تایید نوع RGQL/46F/0823/S(23-3647) دریافت کرده و گواهی آن تا 15 آگوست 2026 معتبر خواهد بود. این گوشی هوشمند در پایگاه داده با شماره مدل، CPH2591 و دستگاه به عنوان تلفن همراه ذکر شده است. پیش از این، گوشی هوشمند A18 OPPO گواهی های BIS، IMDA، TDRA و Bluetooth SIG را نیز دریافت کرده بود. همچنین گفته می شود که این دستگاه به پایگاه داده IMEI راه یافته و توسط مرجع صدور گواهی TKDN تایید شده است.

گواهی BIS عرضه آن را در بازار هند تایید کرده بود و از گواهی بلوتوث SIG مشخص شده که دستگاه از اتصال بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند. وب سایت گواهی IMDA همچنین اشاره کرده که این تلفن هوشمند یک دستگاه 4G با اتصال شبکه 2G، 3G و 4G به همراه پشتیبانی از اتصال Wi-Fi، بلوتوث و GPS است. این برند همچنین یک گوشی هوشمند دیگر از سری A نیز در دست ساخت دارد و این گوشی هوشمند A38 است. این گوشی هوشمند همچنین در چندین پلتفرم گواهی رویت شده است که شامل پلتفرم های گواهی FCC، IMDA، TDRA، SIRIM، NBTC و Bluetooth SIG می شود.

تمام این گواهی‌هایی که این دو گوشی هوشمند دریافت کرده‌اند، نشان می‌دهد که عرضه این دستگاه‌ها چندان دور نیست و ما می‌توانیم به زودی منتظر عرضه آن باشیم. با عرضه آن، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند، مشخصات و سایر ویژگی های آن فاش خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید