افشا مشخصات کلیدی گوشی آنر Play 50 Plus


ظاهرا آنر در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که به زودی در چین عرضه خواهد شد. دستگاه مورد بحث ممکن است Honor Play 50 Plus باشد که اخیراً در فهرست گواهی 3C مشاهده شده است. لیست برخی از مشخصات کلیدی مدل آینده را فاش کرده است.

یک گوشی هوشمند Honor با شماره مدل CLK-AN00 توسط پایگاه 3C چین تأیید شده است. یک منبع آگاه چینی ادعا می کند که این گوشی هوشمند ممکن است بخشی از سری Play این برند باشد. اگر این خبر درست محسوب شود، این شرکت در حال کار بر روی جانشین آنر پلی 40 پلاس بوده که در اکتبر 2022 عرضه شد. با مشاهده گواهی 3C، آنر پلی 50 پلاس ممکن است تا پایان ماه آینده یا احتمالاً سپتامبر 2023 معرفی شود.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای شارژ سریع 35 واتی باشد. این لیست همچنین اعلام کرده که آنر 50 پلی پلاس از نمایشگر FHD+ و پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز بهره خواهد برد. یک پک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز تدارک دیده شده که انرژی این دستگاه را نیز تامین می کند. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد گوشی هوشمند ادعایی Play 50 Plus داریم. با این مشخصات، واضح است که  شرکت بر روی یک مدل میان رده جدید کار می کند.

شایان ذکر بوده، گزارش‌ها حاکی از آن است که دستگاهی که روی 3C مشاهده می‌شود، می‌تواند Honor X40 GT باشد که در اکتبر 2022 عرضه شد. اگرچه، این مدل دارای شارژ سریع 66 واتی بالاتر است.

آنر پلی 50 پلاس یک میان رده پرادعا

در دیگر خبرها آنر با Honor Magic V2 باریک و سبک خود در صنعت گوشی های هوشمند سر و صدایی به پا کرد. این گوشی تاشو به سبک کتابی نازک‌تر از هر تاشوی دیگری در بازار است و حتی از یک پرچمدار معمولی مانند آیفون 14 پرو مکس وزن کمتری دارد. همچنین شایعه شده که Honor یک گوشی تاشو عرضه می کند و در حالی که منتظر اطلاعات دقیق تر هستیم، یکی از مدیران اجرایی اشاره کرده که ممکن است در سال آینده عرضه شود.

طبق گزارش Reframed، یکی از مدیران Honor اخیرا تایید کرده که این شرکت اولین گوشی Flip خود را در سال 2024 (از طریق Android Authority) عرضه خواهد کرد. دانیل وانگ، مدیرعامل آنر خاورمیانه و آفریقا (MEA) در یک میزگرد رسانه ای در مراسم معرفی MEA سری HONOR 90 اعلام کرد: «Honor نه تنها این گوشی تاشو فولد را دارد، ما همچنین مدل فلیپ هم داریم، اما سال آینده».

در حالی که مدیر اجرایی جزئیات دیگری را فاش نکرد، ما انتظار داریم که تلفن تاشو تجربه منحصر به فردی را به مصرف کنندگان ارائه دهد. مشابه آنچه که آنر با Honor Magic V2 انجام داد، این تلفن تاشو می‌تواند طراحی سبک وزن داشته باشد و حتی می‌تواند باریک باشد. همچنین می تواند صفحه نمایش بزرگی داشته باشد که یک روند در صنعت است.

Honor Flip آینده باید با گوشی های محبوبی مانند Samsung Galaxy Z Flip 5 و Moto Razr 40 Ultra رقابت کند. این گوشی ها پیشتر خود را به عنوان دستگاه های قابل اعتماد و بادوام با لولاهای خوش طراحی و سایر ویژگی های مهم تثبیت کرده اند. رقابت در بازار گوشی های تاشو شدید است و آنر برای موفقیت باید یک پیشنهاد ارزش قانع کننده ارائه دهد.

در دیگر خبرها کنار جدیدترین نسخه تاشو Magic V2 و تبلت MagicPad 13، آنر امروز یک تلویزیون پریمیوم جدید را نیز معرفی کرد. Honor Smart Screen 5 دارای مشخصات پیشرفته و همچنین طراحی پریمیومی است. این تلویزیون بدون حاشیه از وضوح 4K پشتیبانی می کند و سیستم عامل MagicOS خود شرکت را اجرا می کند. این با نرخ نوسازی متغیر 144 هرتز و سایر ویژگی های قابل توجه درجه ورزش الکترونیکی ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید