افشا مشخصات کلیدی گوشی Redmi Note 12T Pro


اوایل امروز، شیائومی گوشی Redmi Note 12T Pro را برای بازار چین معرفی کرد و طراحی و برخی مشخصات کلیدی آن نیز فاش شد. در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی وجود ندارد، این شرکت اکنون تیزرهای جدیدی را منتشر کرده که مشخصات کامل Note 12T Pro را تأیید می کند.

انتظار می رود این دستگاه با نامی متفاوت، احتمالاً Redmi K60i، در بازار جهانی به فروش برسد.  Redmi Note 12T Pro جدیدترین میان رده این برند خواهد بود. این گوشی جانشین Note 11T Pro شده د که سال گذشته در چین معرفی شد و به Redmi K50i برای بازار جهانی تغییر نام داد. به گفته این شرکت، گوشی هوشمند جدید از چیپست Dimensity 8200 Ultra استفاده می کند که در گوشی Xiaomi Civi 3 نیز وجود دارد.

این تلفن هوشمند به پنل 6.51 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی چشمگیر 144 هرتز مجهز خواهد شد. برای دوربین، Redmi Note 12T Pro دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. ممکن بوده یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد.

افشا مشخصات کلیدی گوشی Redmi Note 12T Pro

در بخش حافظه، Note 12T Pro با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5080 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی تامین شده و در سوی دیگر باید به اندروید 13 دارای رابط کاربری MIUI 14 هم اشاره کرد.

شیائومی می گوید Redmi Note 12T Pro در رنگ های مشکی، سفید و آبی برای خرید در دسترس خواهد بود. با تایید تمام این جزئیات، فقط قیمت و در دسترس بودن باقی مانده است که فاش شود. می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت در روزهای آینده اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

در اخباری مرتبط چند ماه پیش، شیائومی گوشی های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2+ را در بازار جهانی عرضه کرد. این برند اکنون هر دو این دستگاه ها را در هند عرضه کرد. اینها جانشینان گوشی های هوشمند Redmi A1 و Redmi A1+ قبلی هستند.

Redmi A2 و Redmi A2+ صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر جلویی یک بریدگی ناچ کوچک برای قرار دادن دوربین جلو دارد، در حالی که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نسبتاً باریک هستند. با نرخ نوسازی 60 هرتز، صفحه نمایش تصاویری نرم ارائه می دهد.

هر دو گوشی با پوشش چرم مصنوعی در عقب، جذابیت شیک را به نمایش می گذارند. آنها در رنگ های سبز دریایی، آبی و مشکی کلاسیک موجود هستند. قابل ذکر است که این دستگاه ها دارای صفحه نمایش ضد خش و بدنه مقاوم در برابر پاشش آب هستند که لایه ای از دوام را اضافه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید