انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Ultra


انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Ultra

شیائومی 13 اولترا در اواخر این ماه طی رویداد چین معرفی خواهد شد. طبق گزارش قبلی، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ 18 آوریل رونمایی شود. اکنون پرچمدار آینده در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر مطرح Onleaks با همکاری SmartPrix رویت شد. رندرها طراحی گوشی هوشمند را به همراه برخی مشخصات کلیدی نشان می دهند.

طبق رندرهای فاش شده، شیائومی 13 اولترا بسیار حجیم به نظر می رسد. دارای فرم فاکتور جعبه ای با دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست است. پنل عقب دارای یک ماژول دوربین بیرون زده بزرگ است و چهار سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داد. این جزیره دوربین فاقد برند لایکا بوده، با این حال، از قبل تایید شده که این گوشی هوشمند با فناوری ساخت دوربین افسانه ای عرضه می شود.

به نظر می رسد که پنل عقب ناهموار بوده زیرا قسمت فوقانی بالا رفته و شروع به ترکیب شدن با قسمت پایینی درست زیر جزیره دوربین می کند. پنل عقب نیز دارای لبه های خمیده است.

در قسمت جلو، رندرهای لو رفته از شیائومی 13 اولترا، نمایشگر منحنی با حفره دوربین در وسط و حاشیه‌های باریک را نشان می‌دهند. یک مشبک بلندگو و دو برش دیگر، احتمالاً برای یک بلستر IR و یک میکروفون ثانویه در بالا وجود دارد. در پایین گوشی یک سینی سیم کارت، یک شبکه بلندگو و یک پورت USB-C تعبیه شد.

انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Ultra

Onleaks می گوید که Xiaomi 13 Ultra دارای صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 2K پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. از نظر ابعاد، ابعاد گوشی 163.18 در74.64 در 9.57 میلی متر خواهد بود. مدل سفید محصول آینده ظاهری چرمی در عقب دارد.

در اخباری مرتبط دستبند تناسب اندام شیائومی Smart Band 7 NFC در ماه می سال گذشته در کنار Band 7 ساده در چین رونمایی شد. تقریباً یک سال بعد، این گجت پوشیدنی اکنون در وب سایت جهانی این شرکت لیست شد. بنابراین می توان انتظار عرضه آن را در بازارهای منتخب بین المللی طی روزهای آتی داشت.

نسخه NFC دستبند Smart Band 7 شیائومی دو ویژگی اضافی را ارائه می دهد. با پشتیبانی از پرداخت های بدون تماس و آمازون الکسا چون دارای میکروفون داخلی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید