هدفون سونی WH-CH520 راهی بازار شد


هدفون سونی WH-CH520 راهی بازار شد

ماه گذشته، سونی هدفون بی سیم WH-CH720 را در هند عرضه کرد. حال به تازگی این برند ژاپنی هدفون جدیدی را در هند معرفی کرده است. آخرین پیشنهاد سونی WH-CH520 نام داشته و یک نسخه کم‌رنگ از مدل قبلی است.

سونی WH-CH520 یک هدفون بی‌سیم روی گوشی با هدبند قابل تنظیم و ایرپدهای نرم دایره‌ای شکل برای قرارگیری راحت است. گوش کاپ سمت راست دارای دکمه های پاور و صدا به همراه پورت USB-C است.

در بخش صوتی، سونی WH-CH520 به یک درایور دینامیک 30 میلی متری مجهز شده است. دارای فناوری DSEE بوده که قادر است صدا را حتی زمانی که فشرده شده، ارتقا دهد. کاربران می توانند صدا را سفارشی کرده و تنظیمات را از طریق برنامه هدفون سونی انجام دهند. این دستگاه صوتی دارای یک میکروفون داخلی برای مکالمه هندزفری و دستورات صوتی است.

سونی WH-CH520 با پشتیبانی از شارژ سریع 50 ساعت عمر باتری دارد. این دستگاه دارای اتصال بلوتوث 5.2 با ویژگی های Swift Pair و Google Fast Pair برای اتصال سریع به دستگاه ها است. این هدفون همچنین می تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود.

سونی WH-CH520 دارای برچسب قیمت 4490 روپیه است. در رنگ های مشکی، آبی، بژ و سفید ارائه می شود. از امروز می‌توان دستگاه صوتی را از فروشگاه‌های انحصاری سونی، فروشگاه آنلاین سونی، فروشگاه‌های بزرگ آفلاین و پورتال‌های تجارت الکترونیک خریداری کرد. در اخباری مرتبط سونی مجموعه تلویزیون های BRAVIA 2023 خود را در بازارهای بریتانیا و اتحادیه اروپا عرضه کرده است. این مدل ها شامل تلویزیون مینی ال ای دی XR X95L شده که برای PS5 تدارک دیده است، تلویزیون های ال ای دی X85L و X75WL. مدل‌های دیگر در مجموعه تلویزیون‌های سونی BRAVIA 2023، مدل‌های LED Full Array X90L و مدل‌های OLED A80L هستند. مشتریان می توانند از بین گزینه های اندازه های مختلف برای تلویزیون های 43 اینچ تا 98 اینچ انتخاب کنند.

برخی از مدل های جدید LED از پردازنده 4K HDR X1 سونی استفاده می کنند در حالی که مدل های BRAVIA XR به پردازنده شناختی XR مجهز شده اند. پردازشگر شناختی با ابزار XR Clear Image ترکیب می شود تا تاری و نویز را کاهش دهد و در عین حال روشنایی را افزایش دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید