دو گزینه رنگی جدید برای گوشی Moto G14 معرفی شد


موتورولا در اوایل این ماه یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه به نام Moto G14 را عرضه کرد. این گوشی هوشمند جانشین Moto G13 شد که در اوایل سال جاری به فروش رسید. Moto G14 در رنگ‌های آبی آسمانی و خاکستری استیل در هند عرضه شد و اکنون این شرکت قرار است دو رنگ دیگر را به آن اضافه کند.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

موتورولا هند با ویدیویی که در آن Moto G14 با رنگ کرمی و یاسی کم رنگ دیده می شود، کاربران را دست انداخته است. Moto G14 با این رنگ های جدید هیجان انگیز در 24 آگوست از طریق Flipkart به فروش می رسد. ویژگی ها سخت افزاری تفاوتی با نسخه اصلی نخواهد داشت. اگر در مورد مشخصات این گوشی هوشمند صحبت کنیم، دستگاه شامل صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 60 هرتز می شود. همراه با بلندگوهای استریو یکپارچه با Dolby Atmos برای تجربه صوتی و تصویری فراگیر. تا آنجا که به دوربین مربوط می شود، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی در قسمت عقب دارد.

در سایر مشخصات باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ 20 واتی TurboPower اشاره کرد. این دستگاه اندروید 13 را دربرگرفته و سه سال آپدیت نرم افزاری کسب خواهد کرد. Moto G14 به پردازنده T616 مجهز شده و دارای 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

Moto G14 و رنگ بندی جدید

در اخباری مرتبط طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی دو دستگاه سری G است. اخیراً Moto G54 در رندرهای مطبوعاتی رویت شد. اکنون Moto G84 5G نیز در رندرهای فاش شده به اشتراک گذاشته شده توسط Evleaks رویت شده است. تصاویر به ما نگاهی از دستگاه می دهند. پیشنهاد آینده قبلاً گواهی TDRA و FCC را دریافت کرده است که به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند اشاره دارد. انتظار می رود Moto G84 5G به عنوان جانشین G82 که سال گذشته عرضه شد وارد بازار شود.

همانطور که در رندرهای فاش شده، Moto G84 5G دارای طراحی جعبه ای است. یک ماژول دوربین مربع شکل بیرون زده در پنل عقب به همراه لوگوی batwing مانند این برند وجود دارد. دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست و سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. مشخص نیست که آیا کلید پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت استفاده می شود یا اینکه آیا دستگاه دارای یک اسکنر درون نمایشگر است.

در جلو، Moto G84 5G دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط است. صفحه نمایش با حاشیه های نازکی همراه شده است. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه عقب به همراه نوشته 50 مگاپیکسلی OIS است که حضور سنسور را تایید می کند. در پایین دستگاه یک پورت USB-C، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک مشبک بلندگو قرار دارد. رندرها گوشی Moto G84 5G را در رنگ‌های قرمز، مشکی و نقره‌ای نشان می‌دهند.

مشخصات اصلی Moto G84 5G در حال حاضر فاش نشده است. لیست گواهی FCC نشان داد که دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

در دیگر خبرها موتورولا یک گوشی هوشمند جدید به نام Moto G54 5G در دست تولید دارد. مانند نسل قبلی G53 5G، گوشی  G54 5G نیز احتمالاً یک مدل میان رده پایین تر خواهد بود. پس از مشاهده اخیر آن در پایگاه داده FCC، اکنون در وب سایت TDRA ظاهر شده است. Moto G54 5G با شماره مدل XT2343-2 در پایگاه داده TDRA دیده شده است. اگرچه این گواهی هیچ جزئیات مشخصاتی را فاش نمی کند، اما به آن چراغ سبز برای عرضه آینده در امارات می دهد. همانطور که گفته شد، مشخصات دستگاه در ابتدای ماه فاش شد، بنابراین برای جزئیات بیشتر آن را بررسی می کنیم.

به هر حال پیش بینی شده بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید