سامسونگ ماه بعد اطلاعاتی درباره گلکسی اس 25 فاش می کند


سامسونگ ماه بعد اطلاعاتی درباره گلکسی اس 25 فاش می کند

شایعه شده است که بخش گوشی های هوشمند سامسونگ در حال توسعه تراشه موبایل پرچمدار خود است که برای سری گلکسی اس تهیه می شود. گزارش شده است که این شرکت ممکن است دیگر از تراشه های اگزینوس در گوشی های هوشمند رده بالای خود استفاده نکند. یک شایعه جدید ادعا می‌کند که به زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده پیشرفته این شرکت کسب کنیم.

طبق گفته‌های Ice Universe، سامسونگ MX (بخش تلفن همراه) جزئیات بیشتری را در مورد اولین چیپست موبایل داخلی خود در طول عرضه سری گلکسی S23 فاش خواهد کرد. مدیرعامل سامسونگ MX، TM Roh می‌تواند در رویداد Galaxy Unpacked 2023 در تاریخ 1 فوریه 2023 یک تیزر در مورد این تلفن هوشمند پیشرفته به طرفداران ارائه دهد. گفته می شود این چیپست برای سری گلکسی اس 25 که در اوایل سال 2025 عرضه می شود، توسعه داده می شود.

در حالی که هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات اولین چیپست رده بالای این شرکت کره جنوبی به بیرون درز نکرده است، شایعه شده است که این پردازنده با استفاده از فرآیند ساخت نسل دوم یا سوم GAA 3 نانومتری سامسونگ Foundry ساخته خواهد شد. طبق گزارش ها، سامسونگ MX تیمی متشکل از هزاران مهندس، از جمله یک متخصص نیمه هادی کهنه کار از اپل ایجاد کرده است. اگر اولین تراشه آن موفق شود، می‌توانیم شاهد ناپدید شدن تراشه‌های اگزینوس برای همیشه از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی باشیم.

بنابراین برای تیمی که چیپست های Exynos را برای گوشی های هوشمند توسعه می دهند، چه اتفاقی می افتد؟ در حال حاضر، این تیم توسط بخش System LSI سامسونگ استخدام می‌شود و شایعات ادعا می‌کنند که می‌تواند خود را به ساخت تراشه‌های نیمه‌رسانا برای خودروها و کمک به برندهای دیگر مانند گوگل در توسعه مشترک تراشه‌های موبایل محدود کند. با این حال، طی چند سال آینده، همچنان می‌توانیم شاهد استفاده از تراشه‌های اگزینوس در گوشی‌های هوشمند میان‌رده گلکسی باشیم.

منبع

چقدر از این مطلب خوشتان آمد ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید