هدفون میزو PANDAER PASA معرفی شد


هدفون میزو PANDAER PASA معرفی شد

میزو از هدفون دارای حذف نویز PANDAER PASA خود در چین رونمایی کرد. هدفون PANDAER PASA کاهش نویز هیبریدی را تا 35 دسی بل ارائه می دهد و از جنس متریال با فناوری هوافضا و تم PASA ساخته شد.

PANDAER PASA از فرآیند قالب گیری یکپارچه CNC و آلیاژ آلومینیوم در محفظه هدفون استفاده می کند. مراحل مختلفی از جمله پولیش، سندبلاست و الکتروفورز را در شکل نهایی خود طی کرده است. هدفون از کاهش نویز فعال تا 35 دسی بل از طریق معماری هیبریدی استفاده می کند. با استفاده از محاسبات هوش مصنوعی میکروفون‌های پیش‌خور دوگانه، داده‌های نویز دقیق به‌دست می‌آیند و سپس حذف می‌شوند. همچنین می توان الگوریتم را به صورت هوشمند جبران کرد تا از اضافه بار فشار منفی جلوگیری شود.

این هدفون از حالت های حذف نویز جداگانه برای هر دو هدفون به طور همزمان پشتیبانی می کند. کاربر می تواند از سه حالت (حالت کاهش نویز فعال، شفاف یا عادی) برای گوش چپ و فشار طولانی گوش راست برای حالت گیمینگ ورزش الکترونیکی استفاده کند. میزو PANDAER PASA دارای یک داریور 10 میلی متری با کارایی بالا است که می تواند به طور موثر اعوجاج ها را سرکوب کند. هدست جدید Meizu در ترکیب با کیس شارژ خود تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. هر گوشی هدست می تواند به مدت 5.5 ساعت در حالت عادی و 5 ساعت در حالت حذف نویز کار کند. میزو PANDAER PASA دارای نشانگر چراغ روشنایی هوشمند LED با سه سطح قدرت خواهد بود.

هدفون دارای حذف نویز میزو PANDAER PASA در چین 399 یوان (56 دلار) قیمت دارد. می توان آن را از پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند JD.com خریداری کرد. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن جهانی برای میزو PANDAER PASA وجود ندارد.

در اخباری مرتبط Meizu نه تنها به بازی در صنعت گوشی های پرچمدار اندرویدی بازگشته است، بلکه اکنون اعتقاد بر این بوده که رقبای برتر مانند شیائومی را با یک پله صعود به دستگاه‌های تاشو به چالش می‌کشد. گمان می رود نسل اول گوشی هوشمند مورد بحث با نام «20 فولد» و بنابراین به عنوان پرچمدار نهایی این برند برای سال 2023 عرضه شود.

سری 20 میزو با دوربین اصلی حداکثر 50 مگاپیکسلی عرضه شده اند، با این حال، احتمال می رود که جایگزین تاشوی دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی باشد. اگر افشای جدید WHYLAB صحت داشته باشد، نشان دهنده یک حرکت مهم برای Meizu خواهد بود، به خصوص که سامسونگ ظاهراً قصد ندارد حتی جانشین Galaxy Z Fold 4 را با چنین ویژگی همراه سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید