گوشی Galaxy S23 FE با چیپ Exynos 2200 همراست


بر اساس توئیتی که اخیرا توسط @Tech_Reve منتشر شده، ظاهرا سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Galaxy S23 FE در اواخر امسال است. گفته می شود که این دستگاه به پردازنده اگزینوس 2200 سامسونگ مجهز خواهد بود، بدون اینکه نسخه کوالکام اسنپدراگون داشته باشد.

اعتقاد بر این است که انتخاب استفاده از پردازنده Exynos 2200 به جای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 + Gen 1 یک حرکت استراتژیک توسط سامسونگ برای کاهش هزینه ها و حفظ سودآوری باشد. با این حال، طبق عملکرد کمتر موفق سری گلکسی S22، این تصمیم ممکن است بر فروش گلکسی اس 23FE تأثیر بگذارد.

سایر مشخصات فاش شده گلکسی اس 23FE که توسط @Tech_Reve به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد این دستگاه دارای 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR5 با سرعت 6.4 گیگابیت بر ثانیه است. انتظار می رود گزینه های ذخیره سازی شامل UFS 3.1 با ظرفیت های 128 یا 256 گیگابایتی باشد.

از نظر سیستم دوربین، شایعه شده که دوربین سلفی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 1.12um خواهد بود. گفته می شود دوربین اصلی شامل سنسور 50 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 1.0um (GN3) می شود. همچنین انتظار داریم این دستگاه دارای یک لنز تله فوتو 3 برابری با سنسور 8 مگاپیکسلی و اندازه پیکسل 1.0um (Hi-347) و همچنین یک دوربین فوق عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی و اندازه پیکسل باشد.

گزارش های اخیر همچنین توسعه نرم افزار نسخه اروپایی گلکسی اس 23 FE را فاش کرده است. تست نرم افزاریبرای دستگاه، به‌ویژه برای شماره مدل SM-S711B آغاز شده است. با این حال، هنوز هیچ سیستم عاملی برای مدل ایالات متحده و کره جنوبی مشاهده نشده است.

این مرحله آزمایشی نشان می دهد که برای رونمایی دستگاه هنوز مدتی باقی مانده است، احتمالاً تا اوایل سال 2024. شایعه شده که سامسونگ دستگاه های پرچمدار مورد انتظار مانند گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را تا پایان جولای عرضه خواهد کرد.

در اخباری مرتبط سامسونگ به تازگی از جدیدترین طیف ساندبارهای سری HW-Q و HW-C خود رونمایی کرده است. این شرکت قبلاً برخی از مدل‌های سری S را در بازارهایی مانند هند عرضه کرده است و اکنون این برند از چند ساندبار جدید در آمریکای شمالی رونمایی کرده است. این محصولات همچنین تنها چند روز پس از معرفی تلویزیون 98 اینچی 4K Q80Z جدید توسط شرکت با فناوری miniLED عرضه می شوند.

ساندبار HW-Q990C غول فناوری کره جنوبی پرچمدار بوده که به لطف فناوری صدای فراگیر خود که توسط Dolby Atmos توسعه یافت، برای ارائه تجربه شنیداری عالی طراحی شد.

این مدل صدای 11.1.4 کاناله را ارائه می دهد و حتی می تواند با بلندگوهای تلویزیون سامسونگ برای عملکرد چند کاناله همگام شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید