تاریخ عرضه نمایشگر Odyssey OLED G9 سامسونگ مشخص شد


سامسونگ به زودی جدیدترین مانیتور گیمینگ خود، Odyssey OLED G9 را عرضه می کند و دستگاه آینده اکنون برای رزرو دردسترس است. این شرکت همچنین مشتریان خود را به رزرو محصول تشویق می‌کند و در زمان پیش‌سفارش مزایای انحصاری ارائه می‌دهد.

سامسونگ از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود، Odyssey OLED G9 در رویداد CES 2023 رونمایی کرد و اکنون این شرکت فناوری مستقر در کره جنوبی قرار است آن را ساعاتی دیگر عرضه کند.

این شرکت هنوز قیمت را اعلام نکرده ، اما قبل از انجام این کار، این برند رزرو مانیتور بازی را باز کرده است و برای مشتریانی که این محصول را رزرو می کنند، این شرکت همچنین در زمان عرضه آن، مزایای انحصاری ارائه خواهد کرد. مشتریانی که هم اکنون این محصول را رزرو می کنند می توانند از تخفیف فوری 50 دلاری همراه با گیفت کارت سامسونگ به ارزش 250 دلار هنگام پیش خرید دستگاه بهره مند شوند.

در مورد مشخصات آن، مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ دارای صفحه نمایش خمیده 49 اینچی با انحنای 1800R است. این نمایشگر دارای وضوح صفحه نمایش 5120 در 1440 پیکسل و نرخ نوسازی 240 هرتز خواهد بود و از زمان پاسخگویی 0.3 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. از آنجایی که دستگاه دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 است، نرخ روشنایی آن نیز 250 نیت و حداکثر میزان روشنایی 400 نیت خواهد بود.

جدا از این، صفحه نمایش آن از Adaptive-Sync نیز پشتیبانی می کند و دارای گواهی AMD FreeSync Premium Pro است. این تضمین کاهش پارگی تصویر در هنگام استفاده از کارت گرافیک AMD را رقم می زند. با کمک پردازنده پیشرفته Neo Quantum AI، مانیتور گیمینگ نیز دارای نسبت کنتراست 1,000,000:1 خواهد بود.

جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ همچنین دارای بلندگوهای داخلی 5 واتی استریو همراه با پایه قابل تنظیم است که امکان تنظیم ارتفاع تا 120 میلی متر و دامنه شیب از -2 تا +15 درجه را فراهم می کند. با توجه به گزینه های اتصال، این مانیتور گیمینگ پورت های اتصال DisplayPort 1.4، micro HDMI 2.1، HDMI 2.1، USB Type-B و USB 3.0 Type-A را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در دیگر خبرها سامسونگ می تواند یک تلویزیون اولد 83 اینچی را در سپتامبر 2023 معرفی کند. طبق گزارشی از Business Korea، ظاهراً این تلویزیون دارای یک پنل اولد WRGB بوده که توسط LG Display تولید می شود.

Samsung Electronics اخیراً ثبت نام سازگاری تلویزیون آینده خود (KQ83SC90A) را در موسسه ملی تحقیقات رادیویی تکمیل کرده است. ثبت سازگاری برای ساخت، فروش و واردات تجهیزات پخش و ارتباطات مانند تلویزیون الزامی است. به طور معمول، یک محصول سه ماه پس از تکمیل این فرآیند رونمایی می شود.

منبع: thetechoutlook

به این پست امتیاز بدید