دو مدل اولیه Galaxy S24 از طراحی متفاوتی برخوردارند


دو مدل اولیه Galaxy S24 از طراحی متفاوتی برخوردارند

اکنون که سامسونگ از گوشی‌های تاشو 2023 رونمایی کرده است، تمرکز شایعات به تدریج به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 معطوف می‌شود که انتظار داریم در سه ماهه اول سال 2024 عرضه شوند. افشای اطلاعات جدید، با حسن نیت از منبع اطلاعاتی Ice Universe، نشان می‌دهد که تغییر عمده ای در طراحی گوشی های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به وجود خواهد آمد.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه ساعت زنی ساعت حضور و غیاب کسرا

گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس در بدنه عقب صاف و قاب میانی کمی بیرون زده هستند. افشای جدید نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی این طراحی را در گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس حذف خواهد کرد. در زمان های اخیر، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از طراحی لبه تخت که در آیفون ها دیده می شود، استفاده کرده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می رود گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس نیز دارای لبه های صاف باشند.

این افشا چیزی در مورد Galaxy S24 Ultra نمی گوید، که نشان می دهد طراحی قاب آن با S24 و S24+ متفاوت است. از این رو، مشابه رویکرد گلکسی اس 23 اولترا و اس 22 اولترا، ممکن است مدل اس 24 اولترا از طراحی پنل لبه استفاده کند تا منحصر به فرد بودن خود را از نظر ویژگی های طراحی در مقایسه با S24 و S24+ نشان دهد. شایعات پیرامون سری گلکسی اس 24 می گویند که این گوشی در انواع چیپست اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که تمام این سری دارای جدیدترین قابلیت پنل اولد M13 برای جلوه های بصری بهتر و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه است.

Galaxy S24 و تحولی در طراحی

در دیگر خبرها سامسونگ به تازگی جدیدترین پروژکتور هوشمند قابل حمل خود را معرفی کرده است. Freestyle Gen 2 جدید این شرکت جانشین پروژکتور اصلی قابل حمل Freestyle است که اوایل امسال عرضه شد. اکنون، آخرین مدل پیشرفت های مختلفی را به ارمغان می آورد تا به شما امکان می دهد هر دیوار یا سقف را به یک صفحه نمایش بزرگ برای سرگرمی تبدیل کنید.

سامسونگ پروژکتور Gen 2 Freestyle را همراه با Gaming Hub عرضه کرد. این اساساً به این معنی است که اکنون می توانید عناوین مورد علاقه خود را از Xbox و سایر برندهای شریک بدون نیاز به کنسول بازی کنید. به عنوان یک پروژکتور قابل حمل، خریداران همچنین می توانند آن را با یک جعبه باتری خارجی متصل کنند که به صورت جداگانه فروخته می شود. این به شما امکان می دهد از پروژکتور در حال حرکت استفاده کنید. Freestyle Gen 2 با پشتیبانی از 3000 بازی شرکای استریم مانند Nvidia GeForce Now و Xbox وارد بازار می شود.

همچنین از پلتفرم های پخش محبوب مانند YouTube، Spotify و Twitch پشتیبانی می کند. به این معنی که کاربران می توانند در حین بازی به سایر ویژگی ها نیز دسترسی داشته باشند. این پروژکتور محتوا را در اندازه های 30 تا 100 اینچی با وضوح Full HD (1920 x 1080p) خروجی می دهد، از HDR10+، Crystal Picture Engine و غیره پشتیبانی می کند. برای صدا، یک بلندگوی 5 واتی را در خود جای داده است که صدای 360 درجه را ارائه می دهد. گزینه های اتصال شامل گزینه های بی سیم مانند Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.2 می شود. همچنین بر روی سیستم عامل تایزن با Samsung TV Plus اجرا می شود و از دستیار صوتی Amazon Alexa پشتیبانی می کند.

Freestyle Gen 2 with Gaming Hub با قیمت 799.99 دلار عرضه شده است. برای پیش‌سفارش در وب‌سایت رسمی شرکت و خرده‌فروشان انتخابی نیز موجود است. قابل ذکر بوده، خریدارانی که دستگاه را تا 30 آگوست از وب‌سایت رسمی شرکت پیش‌سفارش کنند، IP55 ضد آب و گرد و غبار 59.99 دلار را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید