هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در نزدیکی عرضه


هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در نزدیکی عرضه

ریلمی به تازگی گوشی های هوشمند سری Realme 11 Pro 5G را در بازار عرضه کرده است. علاوه بر این، برند همچنین برنامه های خود را برای عرضه هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro در منطقه فاش کرد. این هدفون پیشتر در چین عرضه شده و با موفقیت گواهی هایی مانند SIRIM و BIS را دریافت کرده اند که نشان دهنده آمادگی آنها برای عرضه در بازارهای مربوطه وجود دارد.

افشاگر صنعت Mukul Sharma، ریلمی Buds Air 5 Pro را در سایت استاندارد هند و گواهی SIRIM مالزی کشف کرد. در هر دو پایگاه داده، Buds Air 5 Pro را با شماره مدل RMA2301 تایید کردند که نشان می دهد هر دو دارای مشخصات و ویژگی های یکسانی هستند.

ریلمی Buds Air 5 Pro به درایورهای صوتی پویا 11 میلی‌متری به همراه درایورهای ثانویه 6 میلی‌متری مجهز شده که تجربه صوتی فراگیر را ارائه می‌کند. آنها گواهی برچسب طلایی کوچک Hi-Res را دریافت کرده که عملکرد صدای با کیفیت بالا را تضمین می کند. علاوه بر این، هدفون از کدک LDAC و جلوه های صوتی فضایی پشتیبانی می کنند و کیفیت کلی صدا را افزایش می دهند. قابلیت حذف نویز فعال تا 50dbs بیشتر به کاهش اختلالات خارجی کمک می کند.

ریلمی Buds Air 5 Pro از فناوری پیشرفته، همچون کاهش نویز با باند فوق‌العاده 4000 هرتز، برای وضوح تماس بهبود یافته استفاده می‌کند. با شش میکروفون داخلی، هدفون‌ کاهش نویز تماس عمیق با هوش مصنوعی را امکان‌پذیر کرده و کیفیت تماس را حتی بیشتر افزایش می‌دهند. این دستگاه دارای یک باتری 460 میلی آمپر ساعتی در کیس اصلی و یک باتری 60 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون است که زمان استفاده قابل توجه را تا 40 ساعت می رساند.

از نظر طراحی، Buds Air 5 Pro با هدفون ساقه مانند و نوک گوش سیلیکونی یک فرم آشنا را دارد. همتای اصلی استوانه ای، همراه با طراحی سنگریزه ای شکل کیس شارژ و نشانگر LED، با طراحی های نسل قبل سازگار است. تغییرات جزئی در طراحی روی خود هدفون ها انجام شده که ظاهری متمایز به آن ها بخشیده است.

این هدفون ها دارای حالت بازی اختصاصی هستند که تاخیر را تا 40 میلی ثانیه کاهش می دهد و تجربه بازی بهتری رقم می زند. آنها همچنین دارای استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب هستند که برای استفاده در هنگام ورزش مناسب خواهند شد. علاوه بر این، ریلمی Buds Air 5 Pro از فناوری بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را از طریق برنامه Realme Link شخصی‌سازی کرد و به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات صوتی را شخصی‌سازی کرده و به ویژگی‌های اضافی دسترسی داشته باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید